جشن پیروزی انقلاب با محوریت مردم برگزار شود

۱۳۹۷/۱۱/۰۲ - ۰۹:۰۳:۱۹
کد خبر: ۸۰۳۰۳۰
جشن پیروزی انقلاب با محوریت مردم برگزار شود
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان شمالی گفت:باید جشن چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی باشکوه تر از گذشته و با محوریت مردم برگزار شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری برنا، ولی الله حیاتی در ستاد دهه فجر استان اظهار داشت:مسئول کمیته های دهه فجر استان باید مواردی همچون جمع بندی پروژه های عمرانی، انجام امور محول کمیته های مختلف بر اساس آیین نامه های ابلاغی و اطلاع رسانی برنامه های دهه فجر به شکل گسترده را سرلوحه کارهای خود در این ایام قرار دهند.

وی اطلاع رسانی برنامه های دهه فجر به شکل گسترده را بسیار حائز اهمیت دانست و افزود: این اطلاع رسانی باید در رسانه های مجازی، صداوسیما و رسانه های مکتوب به شکل گسترده انجام شود زیرا با توجه به این که در آستانه چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی هستیم، دشمنان توطئه هایی را طراحی کرده اند که این آیین را کم رنگ جلوه دهند.

حیاتی در پایان با اشاره به این که ایام دهه فجر امسال با ایام دهه فاطمیه تقارندارد، خواستار حفظ حرمت این ایام شد و افزود: علاوه بر حفظ حرمت دهه فاطمیه نباید از نقش مهم و پررنگ بانوان غفلت شود؛ بلکه این نقش مهم باید در برنامه های دهه فجر به نمایش گذاشته شود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز