فرمانده انتظامی شهرستان خلخال;

سارقان حرفه‌ای در خلخال بازداشت شدند

۱۳۹۷/۱۱/۰۳ - ۱۰:۴۷:۴۹
کد خبر: ۸۰۳۵۵۵
سارقان حرفه‌ای در  خلخال بازداشت شدند
فرمانده انتظامی شهرستان خلخال از دستگیری باند سارقین حرفه‌ای منازل و خودرو در خلخال خبرداد.

به گزارش برنا،سرهنگ سید هادی موسوی، فرمانده انتظامی شهرستان خلخال افزود: با هدف برخورد با مخلان امنیت اجتماعی و سلب کنندگان آسایش از مردم پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی شهرستان خلخال موفق به شناسایی باند سارقان حرفه‌ای و متلاشی شدن این باند کرد.

وی گفت: در یک عملیات اطلاعاتی وطراحی شده از سوی پلیس سارقین در تله پلیس گرفتار و در یک اقدام سریع ۴ سارق منازل درشهرستان خلخال که از مدت‌های پیش با همکاری هم دست در سرقت منازل شهروندان دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی خلخال اضافه کرد: در بازجویی اولیه سارقین به بیش از ده‌ها سرقت درمناطق مختلف شهرستان خلخال اعتراف و پلیس آگاهی پس از تشکیل پرونده این سارقان را تحویل مقام قضایی شهرستان خلخال داد.

وی گفت: تعامل با پلیس یک امر حقیقی وواقعی در کوتاه کردن دست سارقان از جامعه و برقراری امنیت اجتماعی است و مردم باید با توجه به این مهم که پلیس در کنار مردم و جهت آسایش و امنیت آنان آماده جانفشانی است.

فرمانده انتظامی خلخال تصریح کرد: تلفن‌های ۱۱۰ و ۱۳۰ به صورت شبانه روزی در خدمت شهروندان جهت گزارش امور یاد شده معرفی می‌گردد.

موسوی گفت: قطعا با تعامل مردم و ارتباط با تلفن‌های پلیس خیلی از مشکلات جامعه حل و با گزارش سریع مردم در کنار پلیس در جلوگیری از سرقت و کاهش آن در جامعه تاثیر گذار واقع خواهند بود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز