مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کردستان:

کودکان کردستانی در هفتمین دوسالانه هنر های تجسمی آفرینش درخشیدند

۱۳۹۷/۱۱/۰۳ - ۱۲:۳۷:۰۵
کد خبر: ۸۰۳۶۳۹
کودکان کردستانی در هفتمین دوسالانه هنر های تجسمی آفرینش درخشیدند
مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کردستان گفت: 15 نفر از کودکان کردستانی عضو کانون پرورش فکری کودکان در هفتمین دوسالانه هنر های تجسمی آفرینش موفق به دریافت رتبه‌های برگزیده، دیپلم افتخار و لوح تقدیر شدند.

سهیلا شیخی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری برنا کردستان، گفت: هفتمین دو سالانه هنر های تجسمی آفرینش با حضور 300 کودک و نوجوان در رشته های نقاشی، عکاسی، خوشنویسی، سفالگری و هنر های بومی و سنتی همزمان با چهلمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی از هفتم تا 22 بهمن ماه در تهران برگزار می شود.

مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کردستان عنوان کرد: در این رویداد که مخصوص اعضا کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان است، 15 نفر از استان کردستان موفق به دریافت رتبه‌های برگزیده، دیپلم افتخار و لوح تقدیر شدند.

شیخی در ادامه افزود: در رشته‌ نقاشی و در گروه سنی چهار تا شش سال، آلا رضایی از سریش آباد شایسته دریافت دیپلم افتخار و محمد بیگ دلی از بیجار شایسته دریافت لوح تقدیر در رشته سفالگری در رده سنی هفت تا 9 سال، کانیان حیدریان از موچش برگزیده سفالگری و ابوالفضل صفری از بیجار شایسته دریافت دیپلم افتخار در رده ی سنی 12 سال را به خود اختصاص دادند.

او افزود: مهشید پیره مهدی از دهگلان و ثنا دلاوری از مرکز شماره دو سقز نیز شایسته دریافت دیپلم افتخار هنرهای دستی (صنایع دستی) شدند.

مدیر کل کانون استان کردستان در ادامه گفت: آنیتا میرانی از مرکز شماره دو سقز از اعضای شایسته دریافت لوح تقدیر هنرهای بومی و سنتی 7 تا 9 سال و کارو نعلی از همین مرکز شایسته دریافت لوح تقدیر هنرهای بومی و سنتی عروسک سازی در رده ی سنی 13 الی 18 سال را به خود اختصاص دادند.

شیخی افزود: ادیسا کریمی از مجتمع سنندج، مبین احمدی از موچش و روژین امینی از مرکز شماره دو سقز شایسته دریافت لوح تقدیر هنرهای بومی و سنتی (صنایع دستی) در رده ی سنی 15 الی 18 معرفی شدند.

مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کردستان اظهار داشت: دیپلم افتخار رشته عکاسی به الهه حسن زاده و رضا عزیزپور از مرکز شماره دو سقز و دنیا ویسی از دهگلان از در رده ی سنی 10 تا 12 تعلق گرفت.

شیخی اضافه کرد: کارین صالحی و نسا یونسی نیا هر دو از مرکز شماره دو مریوان شایسته دریافت لوح تقدیر عکاسی در رده  سنی 10 تا 12 سال شدند .

گفتنی است تمامی این آثار در قالب نمایشگاهی هم‌ زمان با جشن‌های چهلمین سال‌روز پیروزی انقلاب اسلامی ایران از ۷ تا ۲۲ بهمن در مرکز آفرینش‌های فرهنگی‌هنری کانون در خیابان حجاب تهران برپا خواهد شد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز