هفته پنجم مسابقات لیگ دسته یک هندبال باشگاه های کشور؛

کیمیا کاشت کردستان مغلوب مقاومت البرز شد

۱۳۹۷/۱۱/۰۶ - ۰۸:۱۷:۴۵
کد خبر: ۸۰۴۳۳۳
کیمیا کاشت کردستان مغلوب مقاومت البرز شد
تیم کیمیا کاشت کردستان در هفته پنجم مسابقات لیگ دسته یک هندبال باشگاه های کشور با نتیجه 27 بر 24 مغلوب تیم مقاومت البرز شد.

به گزارش خبرگزاری برنا در کردستان؛ هفته پنجم مسابقات لیگ دسته یک هندبال باشگاه های کشور با برگزاری دیدار های این هفته در چهار گروه به پایان رسید.

کیمیا کاشت کردستان در این هفته از رقابت ها به کرج رفت تا با تیم مقاومت البرز دیدار کند.

در آغاز این دیدار مقاومت البرز از نماینده کردستان پیشی گرفت اما شاگردان قادریان زاده اختلافات را جبران کردند تا نیمه اول را با اختلاف یک گل و نتیجه 16 بر 15 به سود مقاومت به اتمام برسانند.

از نکات قابل توجه این بازی استراحت دو تیم در کنار زمین بود زیرا سقف رختکن ها ترک برداشته بود.

در نیمه دوم این یاران کیمیا کاشت بودند که بازی را در دست گرفتند و اختلاف امتیاز را تا سه گل به سود خود افزایش دادند اما مقاومت البرز جبران کرد و تا دقایق پایانی بازی دو تیم پایاپای پیش رفتند تا در دقایق آخر بازی مقاومت البرز از میهمان خود پیشی بگیرد.

با سوت پایان بازی این یاران مقاومت البرز بودند که توانستند دو امتیاز بازی را به نام خود ثبت کنند و  با نتیجه 27 بر 24 کیمیا کاشت را مغلوب کردند.

مقاومت البرز در بازی رفت نیز توانسته بود کیمیا کاشت کردستان را با اختلاف یک گل شکست دهد.

هم اکنون مقاومت البرز با 10 امتیاز در رده اول، کیمیا کاشت کردستان با شش امتیاز دوم، هیات خرم آباد با سه امتیاز سوم و ایرالکو اراک با یک امتیاز در رده چهارم گروه دوم قرار گرفته اند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز