امروز رخ داد ؛

گشایش«موزه عبرت» در چهارمحال و بختیاری

۱۳۹۷/۱۱/۰۷ - ۱۰:۴۴:۰۳
کد خبر: ۸۰۴۹۷۷
گشایش«موزه عبرت» در چهارمحال و بختیاری
معرفی دستاوردهای انقلاب اسلامی جشنی بزرگ است که موجب رضایت خداوند و ائمه اطهار(ع) می‌شود.

به گزارش خبرگزاری برنا؛ حجت‌الاسلام محمدعلی نکونام در آیین افتتاح این موزه، با اشاره به همزمانی ایام شهادت حضرت فاطمه(س) و چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، گفت: معرفی دستاوردهای انقلاب اسلامی جشنی بزرگ است که موجب رضایت خداوند و ائمه اطهار(ع) می‌شود.

وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی در راستای آرمان ائمه اطهار(ع)، آرمان اسلام، قرآن و آرمان نبوی و فاطمی بود، خاطرنشان کرد: جشن ما در راستای خشنودی روح آن بزرگواران است و مطرح کردن دستاوردهای انقلاب آنان را خشنود می‌سازد.

نماینده ولی‌فقیه در استان افتتاح موزه عبرت در استان را زیبا و مهم خواند و اظهار کرد: وجود سه موزه در انقلاب ضرورت دارد که شامل موزه قبل از انقلاب، موزه اصل انقلاب و موزه دفاع مقدس است که الحمدلله در حال ساخت هستند.

حجت الاسلام نکونام انقلاب اسلامی را یک انقلاب استثنایی در جهان خواند و ادامه داد: در هیچ برهه‌ای از تاریخ چنین انقلابی با این ویژگی‌ها شکل نگرفته است.

امام جمعه شهرکرد مجموعه اطلاعات را سلامت ساز و امنیت آفرین خواند و اظهار کرد: سلامت بسیاری از عرصه‌های اقتصادی و سیاسی و برخورد با مفسدان در این مجموعه شکل گرفته است که باید قدردان بود.

استاندار چهارمحال و بختیاری نیز در این آیین امنیت را رهایی از خطر، تهدید، ترس و نگرانی معنا کرد و گفت: وزارت اطلاعات دو امنیت سلبی و ایجابی را در کشور بر عهده دارد و وظیفه ذاتی آن کمک به تصمیم‌گیری در نظام سیاسی است.

اقبال عباسی ارتقای امنیت به واسطه ارائه اطلاعات دقیق، به موقع و سریع را از کارکردهای مهم سازمان اطلاعات برشمرد و گفت: سازمان اطلاعات باید اطلاعات را جمع‌آوری، تولید اطلاعات کرده و آن‌ها را تجزیه‌وتحلیل کند و دیگر سازمان‌ها نیز می‌توانند در این امور به او کمک کنند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز