به ریاست فرماندار;

جلسه شورای اداری شهرستان پارس آباد مغان بامحوریت دهه فجر۹۷

۱۳۹۷/۱۱/۰۷ - ۱۳:۲۳:۵۵
کد خبر: ۸۰۵۰۸۹
جلسه شورای اداری شهرستان پارس آباد مغان بامحوریت دهه فجر۹۷
علی علایی فرماندار شهرستان پارس آباد: دهه فجر فرصت مناسبی است تا مردم از خدمات دولت در ابعاد مختلف آگاهی پیدا کنند.

به گزارش برنا،فرماندار شهرستان پارس آباد در جلسه شورای اداری شهرستان  پارس آباد  در محل سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد: در حضور مدیران دستگاهها و فرماندهان نظامی و انتظامی و اصحاب رسانه ، دهه فجر را سند افتخار و ماندگار ملت ایران دانست و خاطر نشان کرد: دهه فجر سرآغاز طلوع انقلاب و خاستگاه ارزش های اسلامی است.

علایی دستاورد تاریخی و عظیم انقلاب اسلامی ایران به رهبری داهیانه حضرت امام خمینی رضوان الله تعالی علیه را ثمره خون شهدای انقلاب و جنگ تحمیلی بر شمرد و خاطر نشان کرد: حضور فعال مردم سبب شکل گیری انقلاب اسلامی شد و همه ما می بایست دنباله رو راه شهدا باشیم.

او با گرامیداشت یاد وخاطره شهدای انقلاب قهرمانان واقعی را جانبازان و شهدا عنوان کرد و گفت : این انقلاب به راحتی به دست نیامده و مرهون خون پاک شهیدان و تغییر مسیر زندگی هزان نفر از هم وطنان که عزیزان خود را در راه پیروزی انقلاب و دفاع این مرز و بوم فدا نموده اند، می باشد.

فرماندار پارس آباد وظیفه مدیران را بسیار حساس و سرنوشت ساز دانست و یادآور شد: تمامی مدیران با تمام توان در خدمت مردم باشند و تکریم ارباب رجوع و خدمت بی منت را سرلوحه کار خود قرار دهند و از هیچ تلاشی در راستای حل مشکلات و تسهیل موانع آنها دریغ نورزند.

رئیس شورای اداری همچنین از افزایش میزان اعتبارات تخصیص یافته به این شهرستان خبر داد و افزود: ۶۸ پروژه و طرح عمرانی در دهه فجر امسال با اعتباری بالغ بر ۱۳۳ میلیارد تومان به بهره برداری خواهد رسید که در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته حدود ۶ درصد رشد را نشان میدهد.

وی همچنین به ارتقا کمی و کیفی برنامه های امسال اشاره کرد و گفت:توقع مردم این است که سال به سال شاهد مراسم با کیفیت تر از گذشته  باشیم و برای نیل به این مقصود می بایست از تمام ظرفیت های موجود به بهترین شکل ممکن استفاده کرد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز