راه‌‌‌اندازی اولین "مجتمع قضایی اقتصادی" ایران در کرمانشاه

۱۳۹۷/۱۱/۰۷ - ۱۴:۴۵:۱۵
کد خبر: ۸۰۵۱۶۱
راه‌‌‌اندازی اولین مجتمع قضایی اقتصادی ایران در کرمانشاه
این مجتمع قضایی دارای شعب شورای حل اختلاف، داوری، دادگاه کیفری، شعبه حقوقی و تجدیدنظر است.

به گزارش خبرگاری برنا؛  اولین مجتمع قضایی اقتصادی کشور با حضور دکتر محمدباقر الفت معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم قوه قضاییه، استاندار و جمعی از مسئولین قضایی و فعالان اقصادی استان کرمانشاه در محل بلوار تاق‌بستان کرمانشاه آغاز به کار کرد.

محمدرضا عدالتخواه رئیس کل دادگستری استان کرمانشاه در آئین افتتاحیه این مجتمه قضایی گفت: راه‌اندازی این مرکز  محلی برای ارائه خدمات به صاحبان واحدهای صنعتی و صنفی، تجار، بازرگانان و ... است.

او افزود: هدف از راه‌اندازی این مرکز تسهیل امور فعالان اقتصادی و بهبود فضای کسب و کار برای آنان و همچنین قدردانی از ارائه خدمات فعالان این بخش است.

رئیس کل دادگستری استان کرمانشاه یگفت: با راه‌اندازی این مرکز دیگر فعالان اقتصادی نیازی به ترک واحد صنفی و یا صنعتی خود برای پیگیری امور قضایی ندارند و آسیبی به کسب و کار و فعالیت اقتصادی آنها وارد نخواهد شد.

عدالتخواه  ادامه داد: راه‌اندازی این مرکز گامی برای شکوفایی اقتصادی در استان کرمانشاه است و حتی می‌تواند الگویی برای استان‌های دیگر کشور باشد.

 جهانبخش شکری رئیس خانه صنعت و معدن استان کرمانشاه نیز درباره راه‌اندازی مجتمع قضایی اقتصادی استان کرمانشاه گفت: این شعبه تخصصی می‌تواند به دعاوی اقتصادی صنعتگران، تجار و اصناف کرمانشاه بپردازد و باعث تسریع در روند دادرسی و کاهش اتلاف وقت فعالان اقتصادی خواهد شد.

او افزود: تلاش می‌شود در این مرکز عمده دعاوی به شیوه داوری حل و فصل شود.

رئیس خانه صنعت و معدن استان کرمانشاه گفت: راه‌اندازی این مرکز گامی برای حفظ اشتغال موجود استان کرمانشاه و کمک به فعالیت واحدهای اقتصادی است.

  گفتنی است که این مجتمع قضایی دارای شعب شورای حل اختلاف، داوری، دادگاه کیفری، شعبه حقوقی و تجدیدنظر است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز