رئیس موسسه عالی پژوهش سازمان تامین اجتماعی؛

نیمی از جمعیت کشور از خدمات سازمان تامین اجتماعی بهره مند هستند

۱۳۹۷/۱۱/۰۹ - ۰۹:۲۶:۲۴
کد خبر: ۸۰۵۸۹۸
نیمی از جمعیت کشور از خدمات سازمان تامین اجتماعی بهره مند هستند
رئیس موسسه عالی پژوهش سازمان تامین اجتماعی گفت: 40 میلیون نفر معادل نیمی از جمعیت کشور از خدمات متنوع سازمان تامین اجتماعی با هدف زندگی مطلوب تر بهره مند هستند.

به گزارش برنا از اراک ، شهرام غفاری در همایش ملی توسعه سیاست های گفت و گوی دولت و بخش خصوصی در اراک افزود: سازمان تامین اجتماعی ماهانه 50 هزار میلیارد ریال به افراد تحت پوشش مستمری پرداخت می کند.

وی اظهار داشت: یک میلیون کارگاه فعال، 70 بیمارستان، 300 مرکز درمانی و 60 هزار شاغل در مجموعه این سازمان وجود دارد که با کارکردهای مختلف به هموطنان خدمات ارایه می کنند.

رئیس موسسه عالی پژوهش سازمان تامین اجتماعی گفت: وضعیت صندوق بازنشستگی از معضلات سازمان تامین اجتماعی و در حد بحران است و باید برای آن چاره شود.

غفاری افزود: گفت و گو با کارگران و کارفرمایان برای تصمیم گیری درباره این صندوق در برنامه سازمان قرار دارد تا از آسیب به مجموعه ذینفعان کاسته شود.

وی اظهار داشت: نهادینه کردن گفت و گو یکی از عوامل توسعه پایدار است که سازمان بین المللی کار بر گفت و گوی اجتماعی در این مجموعه توصیه دارد.

رئیس موسسه عالی پژوهش سازمان تامین اجتماعی گفت: تجربه دنیا و برخی کشورها که مزایای تامین اجتماعی بیشتری برای افراد تحت پوشش دارند بر اهمیت مبحث گفت و گو می افزاید.

غفاری افزود:این سازمان از بدو تولد تا پس از مرگ با افراد تحت پوشش و ذینفعان مجموعه ارتباط دارد و به آنان خدمات اجتماعی، اقتصادی و فرهنگی ارایه می کند.

برگزاری پنل های تامین اجتماعی، مالیات و بانکی از برنامه های جنبی عصر این همایش ملی در اراک است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز