معاون فرهنگی هنری، اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کردستان:

رسانه ها نقد منصفانه را در دستور کار خود قرار دهند

۱۳۹۷/۱۱/۱۰ - ۱۶:۱۵:۱۸
کد خبر: ۸۰۶۶۸۳
رسانه ها نقد منصفانه را در دستور کار خود قرار دهند
معاون فرهنگی هنری، اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کردستان گفت: رسانه ها و خبرنگاران نباید تنها مشکلات و کاستی ها را هدف قرار دهند بلکه با نقد منصفانه به حل مشکلات کمک کنند.

به گزارش خبرگزاری برنا در کردستان؛ عبید رستمی صبح امروز در آیین اختتامیه چهارمین جشنواره رسانه ای ابوذر استان کردستان که در سالن پیامبر اعظم استانداری کردستان برگزار شد، با بیان اینکه روشنگری آگاهی بخشی و نشر دانش از وظایف اصحاب رسانه است، گفت: رسانه ها می بایست معرفی استان در بخش های مختلف اجتماعی و اقتصادی را در دستور کار خود قرار دهند.

عنوان کرد: هجمه های بسیاری علیه کشور ایجاد شده که رسانه ها باید حقایق را به درستی به مردم برسانند.

او با بیان اینکه نقد به معنای دیدن خوبی ها و راهکار برای مشکلات است، گفت: تنها دیدن کم و کاستی ها شایسته خبرنگاران نیست و باید نقد منصفانه را در دستور کار خود قرار دهند.

رستمی گفت: تیم ویژه‌ای در اداره‌کل ارشاد اسلامی برای رصد کردن نقش توسعه استان کردستان در رسانه و بازتاب عملکرد چهل ساله انقلاب اسلامی فعال شده است.

معاون فرهنگی هنری، اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کردستان اظهار داشت: اصحاب رسانه باید بدانند کسانی که وارد جدال‌ های رسانه‌ ای می‌شوند از رسالت خود دور شده چرا که کار اصلی آنها بیان حقایق است.

او گفت: زمان و مکان به حدی فشرده شده است که در لحظه می توانیم اخبار دنیا را رصد کرده و این مهم مرز های جغرافیایی را شکسته است.

او یادآور شد، خبرنگاران و رسانه بهتر است باید رسانه‌ها امید به زندگی و اینده را به مردم منتقل کنند و کارهای خوبی که در حال انجام است را مطرح و منعکس نمایند.

او در پایان خواستار شرکت تمامی اصحاب رسانه استان کردستان در جشنواره رسانه کردی شد و گفت: علاقه مندان تا پایان امشب فرصت دارند در جشنواره شرکت و آثار خود را ارسال کنند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز