مدیر کل ورزش و جوانان استان کردستان:

دومین بانو سکان دار هیات های ورزشی کردستان انتخاب شد

۱۳۹۷/۱۱/۱۱ - ۱۲:۱۸:۵۸
کد خبر: ۸۰۶۸۵۲
دومین بانو سکان دار هیات های ورزشی کردستان انتخاب شد
مدیر کل ورزش و جوانان استان کردستان گفت: پس از هیات کاراته استان کردستان اسکواش دومین هیات ورزشی است که یک بانو سکان دار آن می شود.

به گزارش خبرگزاری برنا در کردستان؛ حامد جولایی پیش از ظهر امروز در مجمع انتخابات هیات اسکواش استان کردستان که در اداره کل ورزش و جوانان کردستان برگزار شد، گفت: خرسندیم که در دوره مدیریتی بنده دومین رئیس هیات از بانوان انتخاب شد و در تلاش هستیم که بانوان فعالیت بیشتری در این زمینه ها داشته باشند.

مدیر کل ورزش و جوانان استان کردستان عنوان کرد: اسکواش در کردستان جایگاهی خوبی ندارد و این شایسته این رشته ورزشی نیست.

او با بیان اینکه امکان فعال سازی اسکواش در کلیه شهرستان ها وجود ندارد، گفت: اداره کل ورزش و جوانان از هیات انتظار دارد که اسکواش را در چهار شهرستان فعال کند.

جولایی گفت: آموزش و پرورش و شهرداری ها بال های هیات اسکواش در استان هستند و باید با روابطی که وجود دارد بتوانند از توان آنها استفاده کنند.

مدیر کل ورزش و جوانان استان کردستان اظهار داشت: اسکواش کردستان در گذشته جزو ۱۰ هیات برتر اسکواش در کشور بوده و امکان بازگشت به آن جایگاه امکان پذیر است.

جولایی گریزی به انتخابات هیات کشتی استان زد و گفت: فضای مجازی به فضای چندش آوری تبدیل شده است و اداره کل مقابل تمام هجمه های موجود ایستاده است.

او با بیان اینکه این انتخابات 16 بهمن ماه با قدرت برگزار خواهد شد، گفت: افراد شایسته ای که برای ورزش دلسوز باشند به مجامع دعوت می شوند.

مدیر کل ورزش و جوانان استان کردستان اظهار داشت: هدف اداره کل، توسعه ورزش همگانی و قهرمانی است و انتظار می رود کاندیدا  هیات های ورزشی نیز با این هدف در انتخابات شرکت کنند.

او افزود: هر فردی که به عنوان رئیس هیات انتخاب می شود باید فدراسیون و اداره کل را به عنوان دو بازو توانمند خود در نظر گیرد.

گفتنی است، در پایان آناهیتا گل محمدی به عنوان رئیس هیات اسکواش استان کردستان از سوی اعضا مجمع انتخاب شد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز