جمعه ۱۲بهمن ماه؛

فرداجشنواره ی بزرگ تندیس های برفی در "فرسش" الیگودرز برگزار می شود/تمامی امکانات رفاهی و تفریحی برای شرکت کنندگان مهیا است

۱۳۹۷/۱۱/۱۲ - ۰۹:۲۰:۳۱
کد خبر: ۸۰۷۰۴۳
فرداجشنواره ی بزرگ تندیس های برفی در فرسش الیگودرز  برگزار می شود/تمامی امکانات رفاهی و تفریحی برای شرکت کنندگان مهیا است
جمعه 12بهمن ماه به مناسبت چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی و سالروز ورود رهبر کبیر انقلاب به ایران جشنواره ی بزرگ و با شکوه تندیس های برفی در روستای فرسش برگزار خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری برناازلرستان ؛ صالح کاویانی بخشدار بربرود شرقی  شامگاه پنجشنبه در این خصوص  به خبرنگار برنا اظهار کرد:  متولی این مراسم سازمان میراث فرهنگی،صنایع دستی و گردشگری است و تمامی ارگانها ، همکاری لازم را خواهند داشت.

اوبیان کرد:تمامی امکانات رفاهی و تفریحی برای شرکت کنندگان مهیا گردیده و هیچ جای نگرانی نیست و همزمان با جشنواره نمایشگاه،  بازارچه فروش محصولات ، طبخ غذا ،توزیع گوشت گرم و محصولات تولیدی فرسش از جمله گیاهان دارویی و لبنیات را در برنامه داریم.

کاویانی گفت:تمام  امکانات اقامتی و استراحتگاه مهیا شده  و از نظر بهداشتی بررسی و سرویس های بهداشتی نوساز به تعداد کافی مهیا شده  است.

او به امکان تردد به فرسش از 3مسیر چمن سلطان،مغانک و شاهپور آباد اشاره کرد و افزود:پلیس راهور و نیروی انتظامی نیز ترافیک و امنیت را کنترل خواهند کرد.

بخشدار بربرودشرقی   از مسافران  خواست  ضمن پوشش لباس گرم و همراه داشتن خوراک لازم  حتما وسیله نقلیه خود را به زنجیر چرخ،سوخت کافی تجهیز نمایند.

به گفته او این جشنواره فردا  ۱۲ بهمن در روستای فرسش که در 60 کیلومتری شرق الیگودرز در بخش بربرود شرقی قرار دارد، اجرا می گردد.

خبر: مجید رحیمیان

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز