همزمان با ایام دهه فجر

معاون فرهنگی و توسعه ورزش همگانی وزارت ورزش به استان اردبیل سفرمی کند

۱۳۹۷/۱۱/۱۵ - ۰۹:۵۶:۰۵
کد خبر: ۸۰۸۴۲۹
معاون فرهنگی و توسعه ورزش همگانی وزارت ورزش به استان اردبیل سفرمی کند
مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل از سفر معاون فرهنگی و توسعه ورزش همگانی وزارت ورزش و جوانان جهت افتتاح چندین پروژه عمرانی به استان اردبیل خبرداد .

به گزارش برنا،بهرام آقاخانی بااشاره به سفر یک روزه معاون فرهنگی و توسعه ورزش همگانی وزارت ورزش به استان گفت : سید عبدالحمید احمدی معاون فرهنگی و توسعه همگانی وزرات ورزش درطی سفر یک روزه خود چندین پروژه های ورزشی را دراستان اردبیل افتتاح می کند.

وی ادامه داد : عبدالحمید احمدی روز چهارشنبه 17 بهمن ماه ساعت 10:30صبح وارد اردبیل شده و همزمان با ورود به استان با مسئولان استانی برای غبارروبی و عطرافشانی مزار شهدا به بهشت فاطمه رفته با شهدای انقلاب تجدید عهد و میثاق خواهند کرد.
مدیرکل ورزش وجوانان استان اردبیل تصریح کرد : معاون وزیر در ادامه سفرخود در باغ شهراردبیل حضور پیداکرده و ساعت 12:30 سالن ورزشی روستای سنگ آباد کوثر و ساعت 15عصر کانون بسیج ورزشکاران کوثررا افتتاح خواهد کرد و در ادامه به اردبیل آمده وساعت 16:30 شاهد افتتاح استخر شهید رجایی در اردبیل خواهیم بود .
آقاخانی بیان کرد : حضوردر نمایشگاه دستاوردهای 40 ساله انقلاب اسلامی در مصلی اردبیل ساعت 5 عصر، دیداربا نماینده ولی فقیه دراستان و امام جمعه اردبیل ساعت 6 عصروحضور در جلسه شورای عالی ورزش استان از دیگربرنامه های کاری معاون وزیر در استان خواهد بود، همچنین دراین جلسه رونمایی از طرح هر جوان یک نهال را خواهیم داشت که در این طرح قرار است هر جوان با کاشت یک نهال به یاد و خاطره شهدای والا مقام در جهت پرورش و زنده نگهداشتن یاد و خاطره شهدا اقدام کند.
وی اضافه کرد :معاون وزیر ساعت 9:30روز پنجشنبه در نشست نقد و بررسی کتاب باعنوان نقد کتاب انقلاب اسلامی نوشته علی درازی در کنار چهره های انقلابی استان و امام جمعه اردبیل و شهرستان حاضر خواهد شد .

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز