همزمان با ایام الله دهه مبارک فجر؛

باشگاه فرهنگی ورزشی مهدیه اردبیل افتتاح شد

۱۳۹۷/۱۱/۱۶ - ۱۱:۳۷:۴۳
کد خبر: ۸۰۸۹۷۲
باشگاه فرهنگی ورزشی مهدیه اردبیل افتتاح شد
بمناسبت دهه مبارک فجر باشگاه فرهنگی ورزشی مهدیه واقع در مجموعه فرهنگی ورزشی مهدیه اردبیل به بهره برداری رسید

به گزارش برنا، باشگاه فرهنگی و ورزشی مهدیه اردبیل واقع در میدان ججین ظهر امروز باحضور بهرام آقاخانی مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل ، نگاهی معاون فرهنگی و امورجوانان ، سرهنگ مهدی زاده رئیس سازمان بسیج ورزشکاران ، حسن زاده مسئول مهدیه و مسئول قرارگاه حضرت فاطمه زهرا( س) و جمعی از مسئولین به بهره برداری رسید.

در مراسم افتتاح مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل بااشاره به اینکه برای تجهیز این مکان آماده همکاری با مهدیه اردبیل هستیم گفت : باید زمینه را برای پیشرفت جوانان فراهم کنیم و در کنار آن به فکر آماده سازی زیرساخت ها برای ورزشکاران و ترغیب جوانان به ورزش باشم ،
وی از واقع شدن این باشگاه در مجموعه فرهنگی و ورزشی مهدیه اردبیل ابراز خرسندی کرد و افزود :خوشحالیم که این مکان مقدس ، مکانی برای تخلیه انرژی و ورزش جوانان ایجاد شده است .
آقاخانی ادامه داد : این مکان مجهز به میز پبنگ پنگ ،فوتبال دستی ، مکان رزمی و ... می باشد و اداره کل ورزش و جوانان جهت تجهیز بیشتر این باشگاه همکاری لازم را خواهد نمود.
در ادامه آیین افتتاح حسن زاده مسئول مجموعه فرهنگی و ورزشی مهدیه اردبیل نیز گفت :مجموعه مهدیه اردبیل در تمامی برنامه ها همیار وهمراه اداره کل ورزش وجوانان استان بوده و تاکنون سه جشنواره فرهنگی و ورزشی در محلات حاشیه نشین برای اهالی جهت ایجاد شور ونشاط دراین مناطق برگزار کرده است .
گفتنی است باشگاه فرهنگی ورزشی مهدیه اردبیل برای استفاده عموم رایگان بوده و همه روزه قبل از ظهر خواهران و بعدازظهر برداران،می توانند از این مکان استفاده نمایند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز