استاندار کردستان:

۹۰ میلیارد تومان اعتبار برای برای آب و فاضلاب شهر سنندج هزینه خواهد شد

۱۳۹۷/۱۱/۱۶ - ۱۴:۰۱:۱۷
کد خبر: ۸۰۹۰۹۰
۹۰ میلیارد تومان اعتبار برای برای آب و فاضلاب شهر سنندج هزینه خواهد شد
استاندار کردستان از تامین ۹۰ میلیارد تومان اعتبار برای بخش آب و فاضلاب سنندج در نواحی منفصل شهری خبر داد و گفت: دسترسی کامل مردم به آب سالم و دفع و تصفیه فاضلاب یکی از ارکان توسعه است.

به گزارش خبرگزاری برنا در کردستان؛ بهمن مرادنیا در مراسم بهره برداری و افتتاح همزمان چند پروژه آب و فاضلاب شهری با بیان این مطلب گفت: در توافقی که با مسئولان آب و فاضلاب کشور صورت گرفته است اعتبار ۹۰ میلیارد تومان برای ارتقا سطح تصفیه خانه سنندج و هدایت فاضلاب روستاهای چسپیده به شهر و نواحی منفصله تامین شده است که گام بزرگی در خدمت رسانی به مردم سنندج و نواحی منفصله شهری به شمار می رود.

استاندار کردستان با بیان اینکه هم اکنون دسترسی مردم استان به آب شرب سالم از میانگین کشوری بالاتر است خواستار رسیدن استان به سطح پوشش ۱۰۰ درصدی در تامین آب شرب سالم و دفع و تصفیه فاضلاب شد.

مرادنیا اظهار داشت: یکی از ارکان مهم توسعه دسترسی کامل مردم به آب سالم و دفع وتصفیه فاضلاب است یادآوری کرد: سلامت جامعه از هر موضوع دیگری حائز اهمیت تر است و همت مسئولان همواره باید متوجه این موضوع باشد.

او با تقدیر از تلاش های مجموعه آب و فاضلاب شهری استان افزود: کارهای مهم دیگری در این حوزه و در شهرهای دیگر در دست انجام است که امیدوارم با تلاش مضاعف مجموعه زودتر به اتمام برسند تا مردم از مواهب آن برخوردار شوند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز