نشست های نقد وبررسی ۴۰ کتاب ویژه چهلمین فجر انقلاب

دکتر احمدی: انقلاب اسلامی، انقلابی برخواسته از فرهنگ بود

۱۳۹۷/۱۱/۱۹ - ۱۳:۴۵:۳۰
کد خبر: ۸۱۰۳۰۵
دکتر احمدی: انقلاب اسلامی، انقلابی برخواسته از فرهنگ بود
دکتر احمدی گفت:انقلاب اسلامی، انقلابی برخواسته از فرهنگ بود و خط مشی جمهوری اسلامی هم کاملا خط مشی فرهنگی است.

به گزارش برنا،صبح امروز سلسله نشست های نقد وبررسی ۴۰ کتاب با مرور آثار و تجلیل از علی درازی با حضور دکتر عبدالحمید احمدی معاون فرهنگی و توسعه ورزش های همگانی وزارت ورزش و جوانان ، سید محمد شروین اسبقیان مدیرکل دفتر مشترک فدراسیون ها و بهرام اقاخانی مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل برگزار شد.

در این مراسم دکتر احمدی گفت: انقلاب اسلامی ، انقلاب برخواسته از فرهنگ بوده که خط مشی جمهوری اسلامی هم خط مشی فرهنگی بوده و است .
وی ادامه داد : مردم ایران با یک دلی و اتحاد خود در حالی انقلاب اسلامی را در کوتاه ترین زمان به پیش برده و به پیروزی رساند که هیچ کس تصورش را نمی کرد .
معاون فرهنگی و توسعه ورزش های همگانی وزارت ورزش و جوانان در بااشاره به اینکه ایده نظام جمهوری اسلامی ایران یک ایده جدیدی بود افرود : ایده نظام جمهوری اسلامی ایران ایده جدیدی بود که در دنیا سابقه نداشت و امام راحل یک الگوی جدید مدیریتی به دنیا معرفی و این ایده و الگوی جدید هم متشا علمی و تجربی داشت .
دکتر احمدی با مهم و جدی دانستن بحث هویت ملی تصریح کرد : هویت دینی بخشی از هویت ملی است و ما ایرانی ها زمانی که از هویت ملی حرف می زنیم، به واقع همزمان از هویت دینی هم صحبت می کنیم 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز