در پیامی؛

دعوت مشترک آیت الله میرعمادی و استاندار لرستان برای حضور مردم لرستان در راهپیمایی ۲۲ بهمن

۱۳۹۷/۱۱/۲۱ - ۱۶:۴۵:۳۹
کد خبر: ۸۱۰۹۰۵
دعوت مشترک آیت الله میرعمادی  و استاندار لرستان برای حضور مردم لرستان در راهپیمایی  ۲۲ بهمن
نماینده ولی فقیه در لرستان و استاندار لرستان برای حضور یکپارچه آحاد مردم لرستان در راهپیمایی تاریخی ۲۲ بهمن پیام مشترک صادر کردند.

به گزارش خبرگزاری برناازلرستان؛ حضرت آیت‌الله سید احمد میرعمادی نماینده محترم ولی فقیه در لرستان و امام جمعه خرم آباد و سید موسی  خادمی استاندار لرستان در بیانیه مشترکی مردم همیشه در صحنه لرستان را برای حضور در راهپیمایی دشمن شکن و تاریخی ۲۲ بهمن دعوت کردند.

متن این پیام مشترک به این شرح است:

بسمه تعالی

 چهلمین بهار انقلاب فرا رسیده است و همچنان فریاد رسای الله اکبر از ضمیر مردان و زنان آزاده و سربلند، لبیک گوی بت‌شکن دوران و پیرو مقتدای خویش حضرت امام خمینی(ره) و پیرو راستین رهبر فرزانه و حکیم انقلاب اسلامی حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای مدظله العالی جاودانه و سرو قامت تبلور پایمردی و استقامتند.

ایام الله دهه فجر حماسه جانفشانی و استواری مردمی است که برای غلبه بر رژیم مفلوک ستم‌شاهی به ارزش‌ها و اعتقادات الهی و اسلامی توکل کردند و به مدد و نصرت الهی و با ایمان و صلابت کاخ پولادین ستم و جور را سرنگون نمودند و بر ویرانه های ظلم و استبداد،نهال عشق و مهر و شجاعت به ثمر رساندند.

 اینجانبان با قدر شناسی از حضور آگاهانه مردم انقلابی و با بصیرت استان لرستان که همواره گامی پیش تر از دیگر نقاط کشور ندای حق طلبی و وفاداری به انقلاب شکوهمند اسلامی را سرداده اند، دعوت می نماییم با حضور پرشور خویش،برگ دیگری از تاریخ آگاهی،بصیرت،انقلابی گری و ولایتمداری خود را  با شکوه تر از سالهای پیش در یوم الله 22 بهمن رقم زنند و خروش و غیرت لرستان را در حمایت از نظام مقدس جمهوری اسلامی به منصه ظهور رسانند.

• سید احمد میرعمادی/نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه خرم آباد

• سید موسی خادمی/استاندار لرستان

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز