امروز رخ داد؛

نماینده ولی فقیه و استاندار مرکزی با صدور پیامی از حضور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن تقدیر کردند

۱۳۹۷/۱۱/۲۳ - ۰۹:۵۴:۰۴
کد خبر: ۸۱۱۳۹۴
نماینده ولی فقیه و استاندار مرکزی با صدور پیامی از حضور  مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن تقدیر کردند
نماینده ولی فقیه در استان مرکزی و استاندار مرکزی با صدور پیامی از حضور پر شور و گسترده مردم ولایتمدار و انقلابی این استان در راهپیمایی یوم الله 22 بهمن تقدیر کردند.

به گزارش برنا از اراک ، در این پیام ، حضرت آیت الله دری نجف آبادی و سیدعلی آقازاده استاندار مرکزی از حضور حماسی و پرشور مردم در راهپیمائی یوم الله ۲۲بهمن تقدیر و تشکر نمودند.

در این پیام آمده است: حضور آگاهانه و پرشور شما مردم شهید پرور و انقلابی استان مرکزی در آوردگاه راهپیمایی یوم‌الله ۲۲ بهمن، برگ زرین دیگری در تاریخ پر فروغ و پر افتخار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و تجدید میثاقی دوباره با آرمان‌های شهدا، امام شهیدان و نیز رهبر معظم انقلاب اسلامی «مدظله العالی» بود. 

در ادامه این پیام آمده است: طنین الله اکبر و فریاد شما امت بیدار دل و آزادیخواه از جنایات آمریکا و اسرائیل غاصب و دیگر کشورهای استعماری لرزه بر پیکره پوشالی نظام پلید 'سلطه' و 'صهیونیسم' انداخت و بار دیگر جلوه ای از اتحاد ناگسستنی و ولایتمداری را در مقابل چشمان جهانیان به ظهور رساند.

در بخشی دیگر از این پیام آمده است: این حضور، وحدت ملی‌ را به نمایش گذاشت و برای دوستداران نظام اسلامی، مسرت و شعف قلبی و برای مستکبران و بدخواهان، یاس و ناامیدی مضاعف به دنبال آورد.

در ادامه این پیام آمده است: آری، حضور پرشور و شعور مردم در این راهپیمایی بزرگ، حماسه‌ای به‌یادماندنی و پاسخی کوبنده و قاطع به تهدیدات استکبار جهانی بود که دیگر بار ثابت نمود ملت سربلند ایران عزیز اسلامی؛ همواره در مقابل هرگونه تحریم ها و تهدیدات مستکبران، از اسلام و انقلاب اسلامی دفاع می‌کنند.

در بخشی دیگر از این پیام آمده است: اینجانبان در طلیعه چهل و یکمین بهار آزادی و با گرامیداشت یاد و خاطره بنیانگذار فقید نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و شهدای والامقام، از مردم مؤمن و انقلابی استان مرکزی که در راهپیمایی امسال هم، جلوه غرورآفرینی از شکوه انقلابی گری خویش را به نمایش گذاشتند و برای خلق صحنه های پر شکوهی که شاهد آن بودیم صمیمانه تشکر و قدردانی نموده و سعادت، سربلندی و بهروزی همگان را از درگاه خداوند منان مسألت می‌نماییم. 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز