برای جلوگیری از آب گرفتگی خیابان ها در سطح منطقه ۲ صورت گرفت؛

حفر ۳۰ حلقه چاه جاذب

۱۳۹۷/۱۱/۲۳ - ۱۲:۳۷:۵۵
کد خبر: ۸۱۱۵۳۲
حفر ۳۰ حلقه چاه جاذب
شهردار منطقه 2 شهرداری مشهد از حفر 30 چاه جاذب در سطح منطقه خبر داد و گفت: این چاهها در خیابان هایی که امکان انباشت آبهای سطحی در آن وجود دارد صورت پذیرفته است.

به گزارش خبرگزاری برنا از مشهد، جلال قربانی، ادامه داد: در هنگام بارندگی برخی خیابان های منطقه به دلیل بن بست بودن امکان انباشت آب در آنها وجود دارد و این امر برای شهروندان ایجاد مشکل می کند که شهرداری اقدام به حفر چاههای جاذب برای جذب  باران می کند.

شهردار منطقه 2 به بارندگی روز اخیر نیز اشاره کرد و افزود: با شروع بارش نعمات الهی برخی خیابان ها دچار آبگرفتگی شده بود که موارد به صورت مداوم در حال رفع می باشد و 10 دستگاه خودرو مکش در حال حاضر مشغول فعالیت در سطح منطقه هستند تا کمتر شاهد آبگرفتگی معابر و ایجاد مشکل برای شهروندان باشیم.

وی اظهار داشت: در حال حاضر نیروها و تجهیزات منطقه 2  آماده  بارش برف می شوند  و 5 دستگاه برف روب و نمک پاش در سطح منطقه برای انجام اقدامات سریع آماده هستند.

شهردار منطقه 2 به برخی خیابان های که در آنها چاه جاذب حفر شده اشاره کرد و افزود: بیشتر این چاهها در نواحی 1 و 2 و در  خیابان های مطهری، نجف، وطن خواه بوده و  برخی از چاهها نیز که  نیاز به مرمت داشتند هم بازسازی شده اند.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز