استاندار کردستان:

هفت میلیارد تومان برای ساماندهی مرز سیرانبند بانه تخصیص داده شد

۱۳۹۷/۱۱/۲۳ - ۱۷:۳۵:۳۶
کد خبر: ۸۱۱۶۷۵
هفت میلیارد تومان برای ساماندهی مرز سیرانبند بانه تخصیص داده شد
استاندار کردستان گفت: جاده مرز سیرانبند بانه و بازارچه واقع در این مرز وضعیت خوبی ندارد و به منظور ساماندهی آن هفت میلیارد تومان اعتبار تخصیص خواهد یافت.

به گزارش خبرگزاری برنا در کردستان؛ بهمن مرادنیا در حاشیه سفر خود به شهرستان بانه در جمع خبرنگاران گفت: وضعیت جاده سقز به بانه از لحاظ تردد مناسب نیست و دوبانده کردن این مسیر طبق برآوردها نیازمند ۱۳۰ میلیارد تومان است و ما مصمم هستیم این پروژه به مناقصه گذاشته شود.

استاندار کردستان عنوان کرد: علاوه بر جاده سقز به بانه جاده مرزی سیرانبند نیز وضعیت خوبی ندارد و خود بازارچه نیز دارای مشکلاتی است که تصمیم گرفته شد مبلغ هفت میلیارد تومان دیگر نیز برای ساماندهی کامل آن هزینه شود.

مرادنیا همچنین در خصوص مسافری شدن مرز سیرانبند گفت: پیگیری‌های جدی برای مسافری شدن این مرز انجام شده و وزیر امور خارجه کشورمان به دو تن از معاونین ماموریت داده مصوبه دولت و توافق طرفین را پیگیری و نهایی کنند.

وی ابراز امیدواری کرد تا چند روز آینده مسافری شدن مرز سیرانبند اجرایی شود.

استاندار کردستان همچنین  در خصوص بازگشایی بازارچه‌های مرزی استان نیز گفت: طبق آخرین مصوبه دولت واردات تعداد ۱۴۰ قلم کالا بلامانع شده است.

بهمن مرادنیا استاندار کردستان در سفر خود به بانه چندین طرح عمرانی این شهرستان را افتتاح و از بازارچه مرزی بانه نیز بازدید کرد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز