با برتری مقابل میلاد نور رامسر؛

راه یاب ملل مریوان به جمع چهار تیم برتر لیگ دسته یک والیبال رسید

۱۳۹۷/۱۱/۲۷ - ۰۷:۵۴:۰۵
کد خبر: ۸۱۲۸۹۲
راه یاب ملل مریوان به جمع چهار تیم برتر لیگ دسته یک والیبال رسید
تیم راه یاب ملل مریوان در دومین بازی مرحله یک چهارم نهایی با شکست میلاد نور رامسر به مرحله نیمه نهایی راه یافت.

به گزارش خبرگزاری برنا در کردستان؛ دومین بازی از مرحله یک چهارم نهایی لیگ دسته یک والیبال باشگاه های کشور روز پنج شنبه برگزار شد.

در بازی این مرحله راه یاب ملل مریوان در رامسر به مصاف میلاد نور این شهر رفت و در ورزشگاه تختی این شهر حریف خود را شکست داد.

شاگردان آرش صادقیانی که در بازی اول این مرحله توانسته بودند میلاد نور را سه بر صفر شکست دهند در دومین بازی نیز تواستند با همین نتیجه حریف خود را شکست دهند و به مرحله نیمه نهایی صعود کنند.

بلند قامتان مریوان در این بازی با نتایج ۲۵ بر ۱۳، ۲۵ بر ۱۷ و ۲۵ بر ۱۷ در سه ست متوالی حریف رامسری خود را شکست دادند تا قدرت خود را به حریفان مرحله نیمه ثابت ‌کنند.

شهداب یزد، راه یاب ملل مریوان، سپاهان اصفهان و صنایع اردکان با پیروزی در مسابقه دوم پلی اف مقابل حریفان به جمع چهار تیم مرحله نیمه نهایی پیوستند و به این ترتیب راه یاب ملل مریوان با شهداب یزد و سپاهان اصفهان با صنایع اردکان در مرحله نیمه نهایی بازی خواهند کرد.

 راهیاب ملل مریوان در بازی نخست مرحله نیمه نهایی، روز پنجشنبه دوم اسفند ماه، ساعت ۱۵:۳۰ در سالن ١٢٠٠ نفری زاگرس مریوان به استقبال شهداب یزد خواهد رفت.

گفتنی است، فینال و رده بندی لیگ یک نیز در خانه والیبال تهران و به صورت متمرکز  برگزارخواهد شد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز