معاون غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی استان مرکزی ، خبرداد:

جمع آوری ۱۰۰۰ قلم داروی غیر مجاز از عطاری های سطح شهر اراک

۱۳۹۷/۱۱/۲۷ - ۱۰:۵۵:۳۹
کد خبر: ۸۱۳۰۳۷
جمع آوری ۱۰۰۰ قلم داروی غیر مجاز از عطاری های سطح شهر اراک
در اجرای گشت مشترک بازرسی و نظارت از عطاری های سطح شهر اراک با حضور معاون غذا و دارو و پلیس اماکن بیش از ۱۰۰۰ قلم داروی غیر مجاز و تقلبی جمع آوری شد.

به گزارش برنا از اراک ، دکتر عباس علیمرادیان معاون غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی استان مرکزی در این رابطه گفت: این گشت های مشترک توسط معاونت غذا و دارو  به منظور بازرسی سرزده و با هدف مبارزه با پدیده قاچاق از تعدادی از واحدهای عطاری سطح شهر اراک با حضور کارشناسان معاونت غذا و دارو، تعزیرات حکومتی استان، صنعت و معدن و تجارت، پلیس اماکن نیروی انتظامی برگزار می شود .

وی افزود: در این برنامه گشت مشترک بازرسی از ۱۰ واحد عطاری مورد نظر بود که از این تعداد یک واحد بسته بودند و از ۹ واحد دیگر بازدید به عمل آمد .

معاون غذا و دارو در ادامه تصریح کرد: در این بازدید ها مقادیری به تعداد بیش از ۱۰۰۰ قلم داروی غیر مجاز و تقلبی جمع آوری و به متصدیان متخلف اخطاریه کتبی داده شد .

علیمرادیان خاطر نشان کرد: با توجه به اهمیت موضوع، این قبیل بازدیدهای مشترک در اواخر سال 97 با شتاب بیشتری انجام خواهد شد ضمن اینکه مطابق برنامه زمانبندی پیش بینی شده علاوه بر واحد های عطاری ها، مراکز عرضه فراورده های آرایشی و بهداشتی سطح استان به طور کامل تحت پوشش بازدید قرار خواهند گرفت .

وی از شهروندان خواست تا در زمان خرید به تاریخ انقضای محصولات توجه کرده و در صورت مشاهده موارد مشکوک تاریخ مصرف گذشته، فاسد و غیر قابل مصرف مراتب را با شماره تلفن 190 به اطلاع برسانند .

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز