استاندار بوشهر:

شهادت نیروهای سپاه روز سیاه مدعیان حقوق بشر است

۱۳۹۷/۱۱/۲۷ - ۱۴:۰۱:۰۷
کد خبر: ۸۱۳۲۰۲
شهادت نیروهای سپاه روز سیاه مدعیان حقوق بشر است
استاندار بوشهر گفت: حادثه تلخ شهادت جمعی از نیروهای پاسدار سپاه در سیستان و بلوچستان یک روز سیاه را در تاریخ مدعیان حقوق بشر ثبت و ضبط کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا؛ عبدالکریم گراوند روز شنبه در بازدید از دبستان امید انقلاب شاهد دختران بوشهر افزود: به شهادت رساندن پاسداران توسط گروه های تروریستی بیانگر عصبانیت آنان از حضور پرشور مردم در راهپیمایی 22 بهمن است.

وی در ارتباط با عملکرد دولت تدبیر و امید در حوزه انتصاب مدیریتی بانوان بیان کرد: میزان انتصاب بانوان درعرصه مدیریتی از 6 درصد دولت قبل با افزایش 8.5 درصدی به 14.5 درصد رسیده است و هر جا بانوان را منصوب کردیم بهتر از آقایان کار کردند.

گراوند با بیان اینکه نظام جمهوری اسلامی فرصتی را برای بروز استعدادهای بانوان فراهم کرده است، گفت: در نظام اسلامی بویژه در دولت تدبیر و امید فرصت گرانبهایی برای بانوان در عرصه مدیریتی فراهم شده و شاهدیم در استان بوشهر بانوانی که در عرصه مدیریتی حضور دارند.

وی احداث یک شهربازی با کیفیت و سرپوشیده برای مرکز استان را ضروری دانست و گفت: این موضوع از درخواست های ما از شهرداری هم بوده که تعدادی از دانش آموزان در انشاهایی که نوشته بودند به چشم می خورد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز