استاندار چهارمحال و بختیاری :

ارتباط بین مدیران دستگاه های اجرایی با اقشار مردم بسیار مهم است

۱۳۹۷/۱۱/۲۸ - ۰۸:۴۵:۰۵
کد خبر: ۸۱۳۴۴۸
ارتباط بین مدیران دستگاه های اجرایی با اقشار مردم بسیار مهم است
استاندار چهارمحال و بختیاری با اشاره به جایگاه مردم در نظام انقلاب اسلامی ایران بر توسعه و گسترش مستمر ارتباط بین مدیران دستگاه های اجرایی با اقشار مردم تاکید کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا؛ اقبال عباسی در نشست شورای اداری چهارمحال و بختیاری از مدیران دستگاه های اجرایی خواست به صورت ویژه با جوانان ، معتمدان ، نخبگان ، بانوان مرتبط با دستگاه های اجرایی ، رسانه ها و فعالان مجازی ارتباط گیری مستمری داشته باشند.

وی تاکید کرد : مدیران دستگاه های اجرایی ، ادارات را بعد از ساعت اداری تعطیل نکنند بلکه با اقشار مختلف مردم در خارج از ساعت اداری دیدار و گفت و گو کنند و در رفع مشکلات مردم بیش از گذشته تلاش کنند.

استاندار چهارمحال و بختیاری گفت : خطای ارتباطی باعث افزایش خطای شناختی می شود و ارتباط غیر موثر و سوء ارتباط باعث می شود که این ارتباط غیر موثر باعث بروز مشکل برای افراد می شود.

عباسی تاکید کرد : گاهی در فضای مجازی بیان می شود که برخی از مسوولان از خودروهای دولتی بدون مرخصی به شهرستان ها سفر می کنند اگر این نکته صحیح باشد باید مدیران در سفر به شهرستان ها یا شرکت در مراسم ترحیم ، مرخصی بگیرند و با خودرو شخصی خود به شهرستان ها سفر کنند و حداقل با خودروهای شاسی بلند در این مراسم ها شرکت نکنند.

وی تصریح کرد : مدیران دستگاههای اجرایی به برخی از مطالبی که در فضای مجازی منتشر می شود واکنش نشان دهند و باید پاسخگوی دستگاه اجرایی خود در این فضا باشند .

استاندار چهارمحال و بختیاری گفت : برخی از کارها مانند افزایش بیش از 50 درصدی بودجه چهارمحال و بختیاری به آسانی به دست نیامده است بلکه تلاش بسیاری برای آن شده است و این تحقق افزایش اعتبارات برای مردم تبیین شود.

به گفته وی، تزریق نگرانی به جامعه باعث سرخوردگی و ناامیدی مردم می شود و اگر کاستی در خدمت رسانی به مردم وجود دارد ، باید آن را رفع کرد.

وی با اشاره به برخی از مطالب منتشر شده در فضای مجازی تصریح کرد : باید به انتقادات هدف دار تخریب گرا پاسخ داده شود، از سوی دیگر مدیران ارتباط خود را با نخبگان و افشار مختلف مردم بشتر از گذشته کنند و جلسه های مختلف را برگزار برپا کنند و تورهای معرفی دستاوردهای حوزه خود را برای مردم ، رسانه ها و نخبگان برگزار کنند.

استاندار چهارمحال و بختیاری همدلی را نیاز مدیران و همه دستگاه های حاکمیتی در خدمت رسانی به مردم عنوان کرد و گفت: تقویت فضای گفت وگو با همه اقشار و گروه های مردمی برای تبیین دستاوردها و رفع کمبودها یک ضرورت است.

عباسی اظهار داشت : کسانی که به بیان کاستی ها و کمی ها می پردازند به اقدامات و تبیین دستاوردهای نظام نیز اشاره داشته باشند.

استاندار چهارمحال و بختیاری بر فعال شدن ستاد تسهیلات سفر نوروزی و پذیرای از مسافران نوروزی ، توجه به محیط زیست و منابع طبیعی در این نشست تاکید کرد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز