معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری مرکزی؛

پرداخت هفت هزار و ۷۱۸ میلیارد ریال تسهیلات رونق تولید در استان مرکزی

۱۳۹۷/۱۱/۲۸ - ۱۳:۰۱:۲۳
کد خبر: ۸۱۳۶۱۱
پرداخت هفت هزار و ۷۱۸ میلیارد ریال تسهیلات رونق تولید  در استان مرکزی
معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری مرکزی گفت: هفت هزار و 718 میلیارد ریال تسهیلات رونق تولید از ابتدای سال جاری تا کنون به واحدهای کوچک و متوسط این استان پرداخت شد.

به گزارش برنا از اراک ، سعید فرخی  در نشست کارگروه رونق تولید استان مرکزی افزود: این تسهیلات به روش مستقیم و معرفی این کارگروه به 406 واحد در بخش های مختلف صنعتی، کشاورزی و گردشگری استان مرکزی پرداخت شده است.

وی ادامه داد: 618 واحد تولیدی از ابتدای سال جاری تاکنون در سامانه بهین یاب ثبت نام کرده اند که 586 طرح در این سامانه پذیرفته شده است.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری مرکزی بیان کرد: 143 طرح از مجموع طرح های پذیرفته شده در سامانه بهین یابد در حال بررسی و تکمیل مدارک بوده و 431 نیز به منظور دریافت این تسهیلات به بانک های عامل استان معرفی شده اند.

فرخی افزود: عملکرد بانک های خصوصی در زمینه پرداخت تسهیلات رونق تولید در استان مرکزی ضعیف ارزیابی شده و با توجه به بهره مندی این بانک ها از منابع مالی استان، انتظار عملکرد بهتری در تسریع، تصویب و پرداخت تسهیلات رونق تولید و توسعه استان است. 

وی با یادآوری پرداخت نشدن تسهیلات رونق تولید به حوزه معدن و میراث فرهنگی در استان مرکزی تصریح کرد: برای کاهش وابستگی کشور به اقتصاد نفتی نیاز است در زمینه جذب این تسهیلات در حوزه معدن و میراث فرهنگی اقدام های جدی تری انجام شود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز