آقاخانی در رقابت های تیر و کمان :

اردبیل زیر ساخت ها و پتانسیل لازم جهت میزبانی مسابقات جهانی را دارد

۱۳۹۷/۱۱/۲۸ - ۱۴:۲۵:۳۸
کد خبر: ۸۱۳۶۳۴
اردبیل زیر ساخت ها و پتانسیل لازم جهت میزبانی مسابقات جهانی را دارد
مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل گفت : باتوجه به زیرساخت های مناسب و پتانسیل بالا ، اردبیل می تواند میزبان شایسته ایی برای مسابقات کشوری ،بین المللی و حتی جهانی شود.

به گزارش برنا، بهرام آقاخانی در حاشیه برگزاری مسابقات تیر و کمان نزاجا که به همت تیپ ۴۰ متحرک هجومی که در سالن رضا زاده اردبیل برگزار شد گفت : زیرساخت های لازم در استان اردبیل جهت میزبانی مسابقات مختلف کشوری ، بین المللی و حتی جهانی فراهم شده و ما درخدمت ارگان های مختلف اداری ،نظامی و دیگر دستگاه هایی اجرایی جهت میزبانی مسابقات کشوری هستیم .

وی افزود : دو سالن رضازاده و تختی جزو سالن های مجهز کشور می باشد که آماده میزبانی مسابقات حتی جهانی هستند و چندماه پیش هم شاهد برگزاری مسابقات جهانی شدیم که و به نحو احسن میزبانی کردیم .
 
مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل خاطرنشان کرد :تمام موارد مورد نیاز برای میزبانی شایسه اعم از سالن های مجهز ، امکانات مناسب ،هتل ها و کادر اجرایی را اردبیل دارا می باشد که باید ازاین ظرفیت جهت میزبانی ها استفاده کنیم و بااین میزبانی ها هم به پیشرفت ورزش و هم اقتصاد استان کمک کنیم .
آقاخانی بااشاره به برگزاری مسابقات تیر و کمان نزاجا گفت : مسابقات طی دو روز با حضور ۳۲ کماندار از نزاجا برگزار و درپایان تیم های قرارگاه منطقه شمالغرب ، قرارگاه منطقه غرب وفرمانده و پشتیبانی نزاجا مقام های اول تا سوم را کسب کردند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز