ششمین دوره مسابقات والیبال دانشگاه جامع علمی و کاربردی در اراک آغاز شد

۱۳۹۷/۱۱/۲۹ - ۱۰:۲۸:۲۴
کد خبر: ۸۱۳۸۴۸
ششمین دوره مسابقات والیبال دانشگاه جامع علمی و کاربردی در اراک آغاز شد
ششمین دوره مسابقات والیبال دانشجویان پسر دانشگاه های جامع علمی و کاربردی کشور به میزبانی دانشگاه جامع علمی و کاربردی اراک در سالن ورزشی مجتمع ماشین سازی آغاز شد.

به گزارش برنا از اراک ،  در این دوره از رقابت ها که تا سوم اسفندماه جاری جریان دارد، 14 تیم از استان های کشور حضور دارند و با یکدیگر رقابت می کنند.

تیم های برتر این رقابت ها به مسابقات منطقه ای و المپیاد ورزشی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری راه پیدا می کنند.

تخفیف شهریه 30 تا 70 درصدی نیز برای نفرات برتر این رقابت های ورزشی پیش بینی شده است.

مدیر تربیت بدنی دانشگاه جامع علمی و کاربردی کشور در آیین گشایش این مسابقات گفت: ششمین دوره رقابت های قهرمان کشوری دانشگاه های علمی کاربردی در قالب هفت رویداد ورزشی برنامه ریزی شد.

سید «ابوالفضل تجلی» افزود: در گام اول حضور 2 هزار و 44 نفر در این رقابت ها پیش بینی شد اما، این تعداد بر اساس اعلام آمادگی قطعی و سامانه پذیرش دانشگاه به یکهزار و 560 نفر رسیده است.

وی بیان کرد: هدف اصلی از برگزاری رویدادهای ورزشی در دانشگاه های جامع علمی و کاربردی کشور غنی سازی اوقات فراغت دانشجویان، رقابت سالم همراه با رفاقت است.

مدیرکل تربیت بدنی دانشگاه جامع علمی و کاربردی کشور ادامه داد: پیش بینی شده در قالب این رویدادها دانشجویان از جاذبه های تاریخی و گردشگری استان های میزبان نیز دیدن کنند.

تجلی اظهار داشت: این دانشگاه رویکرد جدیدی به ورزش به ویژه رشته هایی که در سطح آموزش عالی کمتر مورد توجه قرار گرفته دارد.

وی گفت: پنجمین المپیاد فرهنگی و ورزشی دانشگاه های جامع علمی و کاربردی با 18 رویداد ورزشی در دستور کار قرار دارد که 2 هزار و 500 دانشجوی پسر و دختر در این برنامه ها شرکت می کنند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز