استاندار اردبیل:

تاکید استاندار اردبیل برای برنامه ریزی افق اشتغال تا ۱۴۰۰

۱۳۹۷/۱۱/۲۹ - ۱۰:۲۶:۱۸
کد خبر: ۸۱۳۹۷۴
تاکید استاندار اردبیل برای برنامه ریزی افق اشتغال تا ۱۴۰۰
استاندار اردبیل در جلسه کارگروه تخصصی اشتغال استان اظهار کرد: باید با برنامه ریزی لازم و جزء به جزء افق اشتغال تا۱۴۰۰را در حوزه های مختلف بررسی و اعلام کنیم.

به گزارش برنا،اکبر بهنام جو با اشاره به اینکه برنامه ریزی ها باید با برش شهرستانی انجام شود افزود: مدیران کلیه دستگاه های اجرایی باید پروژه های نیمه تمام دارای ظرفیت اشتغال را احصاء و اعلام کنند و جهت تکمیل آن جدول زمان بندی داشته باشند.

رییس کارگروه تخصصی اشتغال افزود: استان اردبیل دارای پتاسیل و استعدادهای بکر گردشگری دارد باید به سمت ایجاد پروژه های گردشگری و جذب مسافر بیشتر حرکت کرد.

وی افزود:در بخش کشاورزی راه اندازی طرح های گلخانه ای که زودبازده بوده و دارای اشتغال زایی پایدار دایمی، از همه مهمتر نیاز به آب کمتر دارند مورد توجه قرار گیرد.

استاندار اردبیل برگزاری جلسات اقتصاد مقاومتی در هر۴۵ روز شهرستان ها را یاداور شد و افزود: جلسات اقتصاد مقاومتی می تواند پیش زمینه مناسبی برای برگزاری و بررسی طرح های مهم کارگروه اشتغال باشد چرا که در این جلسات تعدادی مدیران دستگاه های اجرایی نیز حضور دارند.

وی سرمایه گذاری بنیاد مستضعفان در شهرستان گرمی را یکی از اقدامات مهم بر شمرد و گفت: باید تلاش کنیم با ایجاد زیرساخت های لازم و جذب سرمایه گذار زمینه اشتغال ۳۰هزار نفر در سال۹۸ فراهم شود.

در این جلسه مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی، مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی، معاون سازمان جهاد کشاورزی، سرپرست سازمان صنعت معدن، تجارت و تعدادی از حاضرین جلسه گزارش عملکرد خود را در حیطه اشتغال تشریح کردند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز