مدیر کل امور عشایر استان اردبیل:

سهمیه آرد عشایر استان اردبیل افزایش یابد

۱۳۹۷/۱۱/۳۰ - ۱۲:۲۴:۴۵
کد خبر: ۸۱۴۵۶۳
سهمیه آرد عشایر استان اردبیل افزایش یابد
مدیر کل امور عشایر استان اردبیل گفت: سهمیه آرد عشایر استان اردبیل افزایش یابد.

به گزارش برنا،معرفت آذری، مدیر کل امور عشایر استان اردبیل در دیدار با مدیر کل غله استان اردبیل افزود: در جلسه شورای عشایر استان اردبیل که در تاریخ ۲ آبان ماه سال ۹۷ مصوب شده که سهمیه آرد عشایر استان اردبیل از ۳۰۰ تن به ۸۰۰ تن به ازای هر نفر ۱۲ کیلوگرم افزایش یابد.

وی تصریح کرد: این افزایش سهمیه می‌بایست از سهمیه شهرستان‌ها با موافقت فرمانداری‌ها کسر و به سهمیه عشایر اختصاص یابد.

مدیرکل امور عشایر استان اردبیل همچنین از اتمام مرمت و تیغ‌زنی راه‌های قشلاقی عشایر استان خبر داد و گفت: ۳۰۰ کیلومتر از راه‌های قشلاقی عشایر در این استان تیغ‌زنی و مرمت شده است که با مرمت راه‌های عشایری شهرستان پارس‌آباد به طول ۱۰۰ کیلومتر، تیغ زنی و مرمت تمامی راه‌های قشلاقی عشایر استان اردبیل به طول ۳۰۰ کیلومتر خاتمه یافت.

آذری خدمت و حمایت از قشر زحمتکش و تولیدکننده عشایر را وظیفه همه دستگاه‌ها برشمرد و تصریح کرد: ارائه خدمات بهتر و مطلوب به جامعه عشایر استان از مهم‌ترین اولویت‌های اداره کل امور عشایر است و تلاش می‌شود با کمک سایر دستگاه‌های اجرایی سطح ارائه خدمات به این قشر زحمتکش ارتقا یابد.

وی از توزیع ۵۰۰ تن جو در شرکت‌های تعاونی عشایری استان اردبیل خبر داد و افزود: توزیع نهاده‌های دامی منجر به تثبیت قیمت‌ها و تامین بخشی از نیاز علوفه‌ای دامداران عشایر استان می‌شود و سالانه در راستای تامین نیاز‌های عشایر در این حوزه بخشی از نیازمندی‌های آن‌ها ارائه می‌شود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز