۶ شکارچی غیر مجاز در مشهد دستگیر شدند

۱۳۹۷/۱۱/۳۰ - ۱۲:۴۳:۳۳
کد خبر: ۸۱۴۵۸۲
۶ شکارچی غیر مجاز در مشهد دستگیر شدند
فرمانده یگان حفاظت محیط زیست خراسان رضوی از دستگیری 3 گروه شکارچی متخلف و کشف اجزاء 2راس قوچ و میش وحشی در مشهدخبرداد.

به گزارش خبرگزاری برنا از مشهد به نقل از روابط عمومی اداره کل حفاظت محیط زیست خراسان رضوی، ابوالفضل شعبانی درتوضیح این خبر گفت:مأموران یگان حفاظت محیط زیست استان 6 متخلف شکار و صید را درقالب سه گروه مجزا درمشهد دستگیر و از آنها  اجزا ء و لاشه 2 راس قوچ و میش وحشی  و نیز 9 قطعه کبک وحشی کشف و ضبط کردند.

وی ادامه داد: گروه نخست که با دام و تور در ارتفاعات  منطقه حفاظت شده هزار مسجد در حال صید پرند گان وحشی بودند با همکاری پاسگاه انتظامی گوجگی دستگیر و از آنها لاشه 4 قطعه کبک وحشی و 5 قطعه کبک شکاری که بعنوان طعمه استفاده می شد کشف  و برای متخلفین تشکیل پرونده و به مراجع قضایی معرفی شدند.

شعبانی افزود:پیرو گزارشات موثق واصله مردمی به یگان حفاظت مبنی بر شکار جانوران وحشی و اختفای آنها در دو منزل مسکونی در مشهد، ماموران یگان حفاظت موضوع را بررسی و پس از دریافت مجوز قضایی برای بازرسی از منزل افراد مضنون، اجزاء دو راس گونه قوچ و میش وحشی کشف  کردند.

فرمانده یگان حفاظت محیط زیست استان ضمن اشاره به اینکه برای متخلفین پرونده مجزا تشکیل و به مراجع قضایی معرفی شده اندگفت: متخلفان باید مبلغ 218 میلیون ریال بابت ضرر و زیان وارده به محیط زیست به حساب  جرایم شکار و صید واریز کنند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز