سلیمانی: با توجه به پتانسیل ورزش البرز، از اسکواش این استان انتظارات بسیار بالایی داریم

۱۳۹۷/۱۱/۳۰ - ۱۵:۰۱:۱۷
کد خبر: ۸۱۴۷۱۲
سلیمانی: با توجه به پتانسیل ورزش البرز، از اسکواش این استان انتظارات بسیار بالایی داریم
رئیس فدراسیون اسکواش با اشاره به پتانسیل و ظرفیت ورزش البرز، انتظارات فدراسیون از اسکواش این استان را بسیار بالا عنوان کرد.

​به گزارش خبرگزاری برنا مسعود سلیمانی رئیس فدراسیون اسکواش با حضور در مجمع سالانه هیئت البرز که صبح امروز در اداره کل ورزش و جوانان استان برگزار شد، اظهار کرد: البرز از نظر ما همان تهران و با همان جایگاه است که می تواند با تلاش، برنامه ریزی و همت بیشتر به یکی از بهترین هیئت های استانی کشور تبدیل شود.

وی با بیان این که "باید تلاش کنیم تا فضاهای مناسب اسکواش در البرز ایجاد شده و مشکلات زیر ساختی آن برطرف شود" افزود: در صورت تحقق این مهم، فدراسیون در تمامی فعالیت های استعدادیابی، توانمند سازی و برگزاری جشنواره ها با تمام ظرفیت در کنار اسکواش البرز خواهد بود.

سلیمانی با تاکید بر لزوم استفاده از تمامی ظرفیتها در راستای پیشبرد اهداف هیئت گفت: شخصا بر روی استان البرز حساسیت ویژه ای دارم چرا که این استان را دارای ظرفیت و توان بسیار بالایی می دانم.

وی ادامه داد: فدراسیون اسکواش علاقمند به توسعه ی اسکواش در تمامی استانها است و نمی خواهد که ظرفیت و امکانات فقط در تهران باشد.

رئیس فدراسیون اسکواش خاطرنشان کرد: توجه به هیئتهای شهرستانی و همچنین برگزاری جلسات متعدد هماهنگی و هم اندیشی میان اعضای هیئت، مربیان، ورزشکاران و ... باید در دستور کار هیئت قرا گیرد.

وی در پایان با قدردانی از اعضای مجمع و خصوصا اصحاب رسانه حاضر در جلسه تصریح کرد: رسانه ها در رشد و موفقیت تمام عرصه های کشور بویژه ورزش نقش اساسی و پر رنگ داشته اند و بدون کمک و یاری آنها در هیچ زمینه ای نمی توانیم به توسعه مطلوب دست یابیم.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز