استاندار البرز:

مدیران باید در عمل پاسخگوی افکار عمومی باشند

۱۳۹۷/۱۲/۰۱ - ۱۲:۱۸:۲۷
کد خبر: ۸۱۵۰۳۳
مدیران باید در عمل پاسخگوی افکار عمومی باشند
مدیران باید با عملکرد خود پاسخگوی مردم بوده و برای رفع ابهام و سئوالات افکار عمومی مستندات ارائه دهند.

به گزارش خبرگزاری برنا؛ عزیزاله شهبازی روز چهارشنبه در نشست شورای معاونان و مدیران کل استانداری البرز با اشاره به روند انتصاب ها در استان  گفت: اعتراض و نارضایتی مدیران عزل شده طبیعی است چراکه پست، سمت و جایگاه برای برخی دارای لذت خاصی است.

وی ادامه داد: برای بنده به عنوان کارگزار نظام، پست و جایگاه اهمیتی ندارد بلکه به واقع معتقد هستم که باید مسئولیت محوله را فارغ از جایگاه به نحو مطلوب انجام دهم.

استاندارالبرز گفت: به عنوان کارگزار نظام اسلامی مامور به کار شبانه روزی برای ایجاد بسترهای آرامش، امنیت و رفاه مردم البرز هستم و از مدیران استان نیز انتظار همراهی در این زمینه را دارم.

وی با اشاره به اینکه اکنون جمهوری اسلامی بیش از پیش به مدیرانی فعال، پویا و دارای برنامه نیاز دارد، ادامه داد: کسانی که به جایگاه و پست خود علاقه مند هستند باید با اقدام، برنامه و عمل خود از آن حفاظت و دفاع کنند.

شهبازی خاطرنشان کرد: امروز به دنبال پیگیری ها و بازدید ها مستمر، روند تکمیل پروژه های عمرانی در استان البرز سرعت گرفته است.

وی با تاکید بر ضرورت اهتمام و پویایی مجموعه مدیران استان برای تسریع در بهره برداری از پروژه های نیمه کاره البرز، افزود: بر این اساس باید با احصا وضعیت کنونی به اتخاذ تدابیر لازم در جهت سرعت بخشی به این امور اقدام کرد.

شهبازی گفت: مدیران مربوطه باید پای کار باشند و روزشمار وعده ها را به دقت مورد بررسی قرار دهند.

وی دربخش دیگری از سخنانش اظهار داشت : تردد امن و آسان مردم البرز با سرعت بخشی به روند تکمیل پروژه های نیمه تمام راه سازی محقق می شود.

استاندار البرز افزود: براساس آخرین بررسی ها و تعهد پیمانکار خط 2 قطار شهری کرج ، 6 کیلومتر از این مسیر 27 کیلومتری در آستانه تکمیل است.

وی اضافه کرد: مترو کرج - هشتگرد که نیمه کاره رها شده بود پس از بازدید و بررسی آنها اقدام لازم برای تکمیل 300 متر باقیمانده این مسیر به عمل آمده است.

شهبازی گفت: تعریض آزادراه تهران - کرج- قزوین از گرمدره تا حصارک طی چهار قطعه با پیگیری های 2 ماه اخیر آغاز شد.

وی افزود: آزادراه شهید همت در البرز به طول 15 کیلومتر که از سال 88 تاکنون به درازا کشیده در ایستگاه پایانی قرار دارد و طی تعهد پیمانکار مقرر شد تا تیرماه 98 زیر بار ترافیک برود.

وی اظهارداشت: از شهرداری کرج خواسته شد که آغاز پروژه های غیرضرور را تا زمان اتمام پروژه های نیمه کاره مهم استان کنار گذاشته و روند بهره برداری از طرح ها را تسریع کند.

استاندار البرز گفت: با پیگیری های صورت گرفته، توجه مسئولان ملی به پروژه های راه سازی البرز جلب شده و در این زمینه وزارت راه و شهرسازی متعهد شد در پروژه کمربند شمالی کرج که از سوی شهرداری دنبال می شد پنج هزارمیلیارد ریال مشارکت کند.

وی از تشکیل ادارات صمت در شهرستان های اشتهارد و فردیس خبرداد و افزود: احداث ساختمان استانداری البرز که از سال 88 به عنوان یک طرح روی زمین مانده در دستور کار قرار گرفته است.

شهبازی  در پایان خاطرشان کرد: با پیگیری های صورت گرفته 10 میلیارد ریال برای ساخت اردوگاه بازپروری معتادان البرز که سال ها در دستور کار بود اعتبار تصویب شد.

وی گفت: استان سه میلیون نفری البرز فاقد کتابخانه مرکزی بود که با جانمایی و اختصاص زمین به این امر، اکنون آماده کلنگ زنی این مجموعه هستیم.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز