آذربایجان غربی میزبان دوره آموزشی استعدادیابی دوچرخه سواری می شود

۱۳۹۷/۱۲/۰۱ - ۱۵:۱۴:۱۸
کد خبر: ۸۱۵۱۴۱
آذربایجان غربی میزبان دوره آموزشی استعدادیابی دوچرخه سواری می شود
رئیس هیات دوچرخه سواری استان آذربایجان غربی گفت: به جهت توسعه ورزش قهرمانی دوچرخه سواری دوره استعدادیابی اسفند ماه امسال در استان برگزار می شود.

به گزارش برنا  آذربایجان غربی، محمدرضا اسدی در جلسه تخصصی کمیته استعداد یابی گفت: با توجه به نیاز استان به تربیت مربی های استعداد یاب این هیات در نظر دارد یک دوره آموزشی استعدادیابی به صورت رایگان برای مربیان و اعضای هیات های دوچرخه سواری شهرستان ها، مربیان تربیت بدنی مدارس و دانشجویان رشته تربیت بدنی مقطع کارشناسی و بالاتر برگزار نماید.

وی بیان کرد: این دوره ۹ اسفند ۱۳۹۷ در مرکز قهرمانی استان برگزار خواهد شد که اساتید این دوره آقایان دکتر بیرامی و دکتر مجیدی می‌باشند.

وی در ادامه گفت: مدارک مورد نیاز جهت شرکت در این دوره شامل معرفی نامه از هیات دوچرخه سواری شهرستان، آموزش و پرورش و دانشگاه، دو قطعه عکس ۳×۴، گواهی ثبت نام در سامانه ملی فدراسیون دوچرخه سواری، ثبت نام در سامانه مبین اداره کل ورزش و جوانان می باشد.

وی تاکید کرد: از اعضای هیات هر شهرستان حداقل باید ۳ نفر در این دوره حضور داشته باشند و  گواهی صادره بمنزله طی دوره آموزش های استعدادیابی تلقی گردیده و هیات دوچرخه سواری شهرستان های تابعه که فاقد مربی استعداد یاب باشد در مسابقات استانی قادر به حضور و فعالیت نخواهد بو

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز