استاندار کردستان:

مسئولان باید فرهنگ سازی ها را از خودشان شروع کنند

۱۳۹۷/۱۲/۰۱ - ۱۷:۴۹:۱۷
کد خبر: ۸۱۵۲۴۸
مسئولان باید فرهنگ سازی ها را از خودشان شروع کنند
استاندار کردستان گفت: مسئولان نباید در حد شعار حرف بزنند بلکه فرهنگ سازی ها را از خودشان شروع کنند.

به گزارش خبرگزاری برنا در کردستان؛ بهمن مرادنیا بعد از ظهر امروز در جلسه شورای هماهنگی ورزش همگانی استان کردستان که در محل استانداری برگزار شد، با گله مندی از عدم برگزاری جلسات این شورا در سال های گذشته، گفت: انتظار می رود که در سال ۹۸ جلسات شورای هماهنگی ورزش همگانی به صورت مداوم در استان تشکیل شود.

استاندار کردستان عنوان کرد: توجه به ورزش قهرمانی امری مهم است اما باید برای ورزش همگانی نیز اهمیت قائل شد.

مرادنیا گفت: متاسفانه برخی فقط در حد شعار حرف می زنند درحالیکه باید جامه عمل به سخنان خود پوشاند.

وی گفت: مسئولان باید استفاده از دوچرخه را برای حمل نقل از خودشان شروع کنند تا این مهم به فرهنگی میان مردم تبدیل شود.

استاندار کردستان اظهار داشت: صدا و سیما و رسانه های کردستان نقش بسیار مهمی در فرهنگ سازی میان مردم دارند و باید برنامه هایی را مختص به این موضوع در نظر بگیرند.

او گفت: متاسفانه امکانات ورزشی که دستگاه ها در اختیار دارند مختص به خود آنها است و مردم عادی نمی توانند از آنها استفاده کنند.

مرادنیا با بیان اینکه تخصیص یک درصد اعتبار ادارات به ورزش باید فرهنگ سازی شود، گفت: امکانات کم و محدودی در بحث ورزش در استان وجود دارد و نباید در زمان انحصار آنها انتظار پیشرفت در این بحث را داشت.

وی گفت: در جلسات آینده شورای هماهنگی ورزش همگانی باید نماینده ورزش و جوانان شهرستان ها و نماینده بخش خصوصی در جلسات حضور داشته باشند.

مرادنیا گریزی به ورزش هگانی بانوان زد و گفت: باتوجه به محدودیت هایی که در جامعه وجود دارد این قشر از جامعه بسیار آسیب پذیر هستند.

وی خواستار برآورد هزینه برای ساخت ۱۰ پارک مختص بانوان در شهرستان های استان شد و گفت: در راستای تامین اعتبار این موضوع تمام تلاش خود را به کار خواهم گرفت.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز