معاون سرمایه‌گذاری، فرهنگی و اجتماعی معاونت توسعه روستایی ریاست جمهوری:

اختصاص ۱۰ درصد از اعتبارات اشتغال روستایی به بخش بوم‌گردی و گردشگری / ایجاد اشتغال در روستاها پایدار باشد

۱۳۹۷/۱۲/۰۲ - ۱۰:۴۲:۵۴
کد خبر: ۸۱۵۲۸۵
اختصاص ۱۰ درصد از اعتبارات اشتغال روستایی  به بخش بوم‌گردی و گردشگری / ایجاد اشتغال در روستاها پایدار باشد
منوچهر رزمجو خواستار اختصاص 10 درصد از اعتبارات اشتغال روستایی به بخش بوم‌گردی و گردشگری شد.

به گزارش خبرگزاری برناازلرستان ؛ رزمجو روز چهارشنبه  در کارگروه اشتغال و سرمایه گذاری لرستان با بیان این مطلب ،اظهار کرد :استفاده از ظرفیت های  گردشگری و بوم گردی  یکی از مباحثی که جدیدا مورد توجه قرار گرفته ولازم است 10 درصد اعتبارات اشتغال روستایی به بخش بوم‌گردی و گردشگری اختصاص یابد.

او با بیان اینکه لرستان استانی است زرخیز که  در ابعاد مختلف جای توسعه دارد ،افزود:  یکی از ظرفیت‌های مهم استان استفاده از ظرفیت بوم‌گردی و گردشگری است که اعتبارات توسعه روستایی باید در این راستا استفاده شود.

رزمجو با تاکید براین نکته که ایجاد اشتغال در روستاها باید پایدار باشد ،تصریح کرد: اشتغال‌های ایجادشده  در روستاها باید منجر به تولید و افزایش بهره‌وری شود و همچنین طرح های اشتغال زا باید توجیه فنی واقتصادی داشته باشد.

به گفته او برای توسعه اشتغال پایدار باید به‌دنبال طرح‌هایی باشیم که دارای مزیت رقابتی  واقتصادی باشند.

رزمجو توجه به بازار داخلی و خارجی در اشتغال پایداررا  با اهمیت دانست ویادآورشد: عدم بازاریابی  برای تولیدات  منجر به شکست می شود.

معاون سرمایه‌گذاری، فرهنگی و اجتماعی معاونت توسعه روستایی ریاست جمهوری خواستار نظارت بر اجرای طرح های اشتغال روستایی شد وگفت: نظارت بر طرح‌های توسعه اشتغال برپایداری این شغل‌ها تاثیرگذار است .

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز