شهردار منطقه ۲ اراک؛

پاساژ طلا ظرفیت تبدیل شدن به پلاسکو را دارد

۱۳۹۷/۱۲/۰۵ - ۰۹:۵۰:۰۹
کد خبر: ۸۱۶۳۴۷
پاساژ طلا ظرفیت تبدیل شدن به  پلاسکو را دارد
شهردار منطقه 2 اراک گفت: 726 میلیارد ریال درآمد به صورت تهاتر و نقدی در این شهرداری کسب شد که نسبت به مدت مشابه سال گذشته با 597میلیارد ریال، 21 درصد افزایش یافته است.

به گزارش برنا از اراک  ، زندیه وکیلی   در نشست صحن علنی شورای اسلامی این کلانشهر  افزود: 282 میلیارد ریال این درآمدها   به صورت نقدی جذب شد که نسبت به سال گذشته با 97 میلیارد، 200 درصد افزایش داشته است.

وی گفت: بودجه شهرداری منطقه 2 اراک سال جاری 270 میلیارد ریال پیش بینی شده که تا کنون 399 میلیارد ریال معادل 160 درصد بودجه پیش نهادی محقق شده است. 

شهردار منطقه 2 اراک افزود: 124 پرونده از ابتدای سال جاری تا کنون به کمیسیون ماده پنج شهرداری این کلانشهر ارسال شده که 41 درصد این پرونده ها مربوط به این شهرداری است.

زندیه وکیلی گفت: 148 میلیارد ریال وصولی ماده 100 و 620 میلیارد ریال نیز وصولی ماده هفت امسال در شهرداری منطقه 2 اراک جذب شده است.

وی افزود: تا کنون هر یک از اهالی طرح 58 متری رای دیوان عدالت را کسب کرده اند مجوز ساخت به آنان طبق ماده واحده داده شده است.

شهردار منطقه 2 اراک با یادآوری وضعیت نامناسب پاساژ طلا این شهر افزود: این مرکزی تجاری به دلیل وضعیت نامناسب ایمنی از ظرفیت تبدیل شدن به یک پلاسکوی دیگر برخوردار بوده و نیاز است دستگاه های خدمات رسان همکاری و هماهنگی لازم را برای صدور اخطارها و اقدامات لازم را داشته باشند.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز