معاون سیاسی و امنیتی استاندار کردستان:

تعدادی از مدیران خلاف صحبت های خود در رابطه با جوانان عمل می کنند

۱۳۹۷/۱۲/۰۵ - ۱۵:۲۸:۴۸
کد خبر: ۸۱۶۶۸۴
تعدادی از مدیران خلاف صحبت های خود در رابطه با جوانان عمل می کنند
معاون سیاسی و امنیتی استاندار کردستان گفت: تعدادی از مدیران به جسارت جوانان اعتقاد داشته و در عمل خلاف صحبت های خود رفتار می کنند.

به گزارش خبرگزاری برنا در کردستان؛ حسین خوش اقبال بعد از ظهر امروز در جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان استان کردستان که در استانداری برگزار شد، گفت: با وجود تاکید های بسیاری که در گذشته شد اما همچنان نماینده بعضی از دستگاه ها افراد مختلفی هستند که در جلسات حضور پیدا می کنند.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار کردستان عنوان کرد: مدیران کل حتی اگر مشغله کاری داشته باشند باید نماینده ثابتی برای حضور در چنین جلساتی انتخاب کنند و درصورت نیاز به حضور مدیر کل به همراه کارشناس در جلسه حاضر شود.

وی افزود: تعدادی از مدیران به جسارت جوانان اعتقاد داشته و در عمل خلاف صحبت های خود رفتار می کنند.

خوش اقبال گفت: باید پذیرفت که روزی از میز مدیریتی خداحافظی کرد و جوانان که پرچم دار آینده انقلاب هستند را می بایست تربیت کنیم.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار کردستان اظهار داشت: سمن ها باید متوجه این موضوع باشند که غیر دولتی هستند و نباید تا زمانی که مشارکت دولت وجود داشته باشد فعالیت کنند.

به گفته وی، سمن هایی که در استان تشکیل می شوند برای شروع فعالیت حمایت هایی را دریافت خواهند کرد.

خوش اقبال با بیان اینکه باید جوانان را در یابیم گفت: با برگزاری چنین جلساتی نمی توان مشکلات جوانان را با وجود هجمه های فرهنگی که علیه آنان وجود دارد، بررسی و حل کرد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز