رئیس شورای شهر خرم آباد:

برخی خبرنگاران اخبار را تحریف و وارونه جلوه می دهند/سیما و ظاهر شهر ویترین و شناسنامه شهر است

۱۳۹۷/۱۲/۰۶ - ۰۹:۲۵:۲۹
کد خبر: ۸۱۶۷۷۹
برخی خبرنگاران  اخبار را تحریف و وارونه جلوه می دهند/سیما و ظاهر شهر ویترین و شناسنامه شهر است
ولی الله رستمی در دیدار با برخی از مردم مناطق مختلف شهرستان خرم آباد از مدیرین شهری خواستار توجه به سیما و ظاهر شهر به عنوان ویترین و شناسنامه خرم آباد شد .

  به گزارش خبرگزاری برنا از لرستان ،رئیس شورای شهر خرم اباد از مطالبه گری مردم خرم آباد  به خصوص اهالی منطقه میداان کریم خان زندو پشت بازارقدر دانی و استقبال کرد .

وی افزود :اعضای شورای شهر خرم آباد با همدلی و وحدت در صدد رفع مشکلات عدیده مردم کلیه مناطق بوده و نگاه کلی به همه مناطق و شهر محوری را جایگزین محله محوری کرده و خود را خادم بی چون چرای مردم به عنوان وی نعمتان خود می دانیم .

رستمی افزود :با توجه به نزدیکی نوروز و استقبال بی نظیر سال گذشته گردشگران نوروزی از لرستان و تبدیل  لرستان و خرم آباد از معبر گردشگری به مقصد گردشگری  با برنامه ریزی مدون و پوشش نقاط ضعف  وتبدیل آن به نقطه قوت  در جذب گردشگران نوروزی رکورد بزنیم .

رئیس شورای شهر تصریح کرد:قدرت و توانایی ما بر گرفته از قدرت مردم و رای مردم است و ما بدون قدرت و حمایت  مردم ،توانایی از خود نداریم و مردم به عنوان ولی نعمتان ما در همه امورمی توانند برای بهبود وضعیت مدیریت خرد و  کلان شهری بازوان  بسیاری قوی برای ما باشند .

وی با انتقاد شدید از برخی از دوستان خبرنگار در تحریف و جانبداری کردن در انعکاس  اخبار گفت :متاسفانه این روزها بازار تحریف ووارونه جلوه دادان اخبار شهرداری و وشورا از سوی برخی از خبرنگاران واقعا در نوع خود جالب و شاید کم نظیر باشد .

وی افزود :بنده به هیچ وجه در مصاحبه با خبرنگار هفته نامه صدای لرستان ،صحبت های خود در صحن علنی شورا را تکذیب نکرده و به هیچ وجه اظهارات واقعی و کاملا انتقادی در توسعه مدیریت شهری را تکذیب نکرده ونمی کنم و البته از مسئولان این نشریه کاملا به دلیل وارونه جلوه دادن سخنان  بنده گلایه مندم و امیدوارم دوستان خبرنگار در انعکاس اخبار هیچگاه واقعیت ها را فدای منافع فردی و سلیقه ی نکنند.

مردم خرم آباد به لحاظ فرهنگی و تاریخی مردمان نجیب و قدرشناش هستند و تا زمانی که مسوولان در مسیر حق و خدمتگزاری گام بر دارند همچنان از آنان حمایت و پشتیبانی می کنند.

رستمی افزود : از نخستین روزحضورم درشورای شهر هدف و تلاشمان را بر ارتقا جایگاه تاریخی خرم آباددرسطح ملی و بین المللی و بهبود شاخص های زندگی شهری  قرار دادیم و با برنامه ریزی کار را پیش بردیم .

وی افزود : به حمد الله با مشارکت و حمایت های مردم و تعاملات سازنده با اعضا شورای اسلامی شهر و مسوولان استان به موفقیت های خوبی در تحقق برنامه های توسعه دست یافته ا یم و و مصمم هستیم این رویکرد را درسال جدید با جدیت و همت بیشتری دنبال کنیم .

رستمی افزود :کمبود منابع مالی و درآمدهای پایدار شهرداری ها، نبود قوانین مدون و یکسان  در حوزه شهرسازی و معماری، عدم تناسب بین وظایف و اختیارات شورای شهر و شهرداری، سیستم غیرپویای شهرداری ها، نبود پشتوانه اجرایی برای اقدامات اجرایی شهرداری ها، عدم هماهنگی بین بخشی و درون بخشی، نبود نگاه فرابخشی در مسائل شهری، روزمرگی و کم توجهی به برنامه های بلندمدت، ضعف در ساختار اداری و برنامه ریزی شهرها، عدم تعامل پویا و نگاه فرابخشی بین اعضای شورای شهر و مسئولین شهری و… از جمله چالش های حوزه شهری بوده که شهر خرم آباد نیز همچون بسیاری از شهرها با آن مواجه می باشد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز