غفرانی: آینده فوتبال البرز درخشان تر خواهد بود

۱۳۹۷/۱۲/۰۶ - ۱۵:۵۹:۰۷
کد خبر: ۸۱۷۰۹۹
غفرانی: آینده فوتبال البرز درخشان تر خواهد بود
مدیرکل ورزش و جوانان استان البرز در مجمع انتخاباتی هیئت فوتبال استان البرز، آینده این هیئت را درخشان تر ارزیابی کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا؛ امیر غفرانی مدیرکل ورزش و جوانان استان البرز در مجمع انتخاباتی هیئت فوتبال استان البرز که صبح امروز در سالن اجتماعات این اداره کل برگزار شد، با ابراز رضایت از روند برگزاری مجمع گفت: درخواست ما از همه ی اعضا، پیشکسوتان و دلسوزان فوتبال استان همکاری و همدلی در جهت توسعه و رفع مشکلات هیئت است.

وی افزود: از امروز انتظار داریم تمامی جامعه فوتبال استان اختلافات را کنار گذاشته و با تعامل در جهت توسعه و پیشرفت این رشته ی پر طرفدار در استان و کشور تلاش کنند.

غفرانی ادامه داد: فوتبال استان البرز دارای پتانسیل های فراوانی است و توانسته استعدادهای ناب و بازیکنان بنامی را به کشور معرفی کند.

وی با بیان این که "فوتبال با زندگی بسیاری از مردم گره خورده و علاقمندان بسیاری دارد" عنوان کرد: اداره کل ورزش و جوانان استان البرز همانند تمامی رشته ها، از فوتبال نیز حمایت کرده و پشتیبان این هیئت خواهد بود.

مدیرکل ورزش و جوانان استان البرز با بیان این که " آینده فوتبال البرز درخشان تر خواهد بود" تاکید کرد: مشکلات زیر ساختی در ورزش استان از جمله در فوتبال وجود دارد اما جامعه ورزش و جوانان البرز بارها ثابت کرده که همت و تلاش ورزشکاران در کنار مسئولان هیئتهای ورزشی بزرگتر و قدرتمندتر از مشکلات موجود است.

وی تصریح کرد: انتظار داریم از این پس روند رشد، توسعه و موفقیت فوتبال استان البرز سرعت بیشتر و کیفیت بهتری به خود گیرد.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز