خراسان رضوی ظرفیت بالایی در حوزه بانوان دارد

۱۳۹۷/۱۲/۰۷ - ۱۵:۲۷:۴۹
کد خبر: ۸۱۷۶۱۵
خراسان رضوی ظرفیت بالایی در حوزه بانوان دارد
عضو هیات رئیسه شورای اسلامی شهر مشهد گفت: باتوجه به ظرفیت بالای استان در حوزه بانوان، مطمئن هستیم اگر حمایت مالی از آن ها صورت بگیرد، بانوان توانایی پیشرفت بیشتری را از نیز آقایان خواهند داشت.

به گزارش پایگاه خبری اداره کل ورزش و جوانان خراسان رضوی، بتول گندمی و شهناز رمارم، اعضای شورای شهر مشهد و فهمیه سروی، معاون امور ورزش بانوان خراسان رضوی با مدیرکل ورزش و جوانان استان دیدار کردند.

عضو هیات رئیسه شورای اسلامی شهر مشهد در خصوص ورزش بانوان گفت: ما به توسعه فکر می‌کنیم و این موضوع با به کارگیری تمام ظرفیت‌ها محقق می‌شود.

شهناز رمارم افزود: ما نمی توانیم بانوان را به عنوان نیمی از جامعه انسانی نادیده بگیریم و در این راستا باید به سمت و سویی حرکت کنیم که شاهد حضور پر رنگ تر زنان در جامعه باشیم و در جهت جبران عقب ماندگی های این دوارن حتی تبعیض مثبت قائل شویم.

وی بیان کرد: مدیر کل ورزش وجوانان خراسان رضوی برنامه های بسیار خوبی در این رابطه دارند و به این گزینه که بودجه آینده بصورت مساوی بین مردان و زنان تقسیم شود هم فکر می کردند، اما با همین تناسب انتظار مدال آوری بانوان همانند آقایان نیز وجود دارد.

عضو هیات رئیسه شورای اسلامی شهر مشهد عنوان کرد: باتوجه به ظرفیت بالای استان در حوزه بانوان، مطمئن هستیم اگر حمایت مالی از آن ها صورت بگیرد، به دلیل پتانسیلی که سالیان سال انباشته شده و جهش قابل قبولی بعد از رها سازی این انرژی رخ خواهد، بانوان حتی توانایی پیشرفت بیشتری را از آقایان خواهند داشت.

رمارم ادامه داد داد: در این خصوص تنها مسئله جنسیت مطرح نیست و بلکه موضوع انسانیت اهمیت ویژه ای دارد، همچنین امیدواریم با استفاده از تمام ظرفیت‌ ها، زیر ساخت‌ها به گونه ای شکل بگیرد که آقایان نیز احساس کمبود نکنند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز