غفرانی: والیبال از رشته های پرطرفدار در استان البرز است

۱۳۹۷/۱۲/۰۸ - ۱۳:۰۸:۳۰
کد خبر: ۸۱۷۹۸۴
غفرانی: والیبال از رشته های پرطرفدار در استان البرز است
مدیرکل ورزش و جوانان استان البرز والیبال را از رشته ای پر طرفدار در استان البرز ارزیابی کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا؛ امیر غفرانی مدیرکل ورزش و جوانان استان البرز در مجمع سالیانه هیئت والیبال استان البرز که صبح امروز در سالن اجتماعات اداره کل برگزار شد، با اشاره به اهمیت مسئله ی آموزش در هیئتهای ورزشی گفت: سال 97 برای ورزش استان البرز سال آموزش بود و خوشبختانه هیئتهای ورزشی نیز به خوبی در مباحث آموزش مربیان، ورزشکاران و داوران فعالیت کردند.

وی افزود: هر قدر نقش مربیان در کار آموزش را پر رنگ تر کنیم در قهرمانی موفق تر خواهیم بود و بر همین اساس سال 98 نیز این مهم را با جدیت ادامه خواهیم داد.

غفرانی اضافه کرد: سال 98 علاوه بر آموزش، بحث روانشناسی ورزشی را نیز اضافه کرده و از همه هیئتها می خواهیم که به این مسئله توجه ویژه ای داشته باشند.

وی با تاکید بر موضوع برنامه محوری هیئتهای ورزشی عنوان کرد: هیئت والیبال استان البرز برنامه های خوب و جامعی را برای سال 98 در حوزه ها و سطوح مختلف تدارک دیده است.

مدیرکل ورزش و جوانان استان البرز بیان کرد: سعی داریم تا در سالهای آینده نیز سالن شهید فلاحت کرج در اختیار هیئت والیبال قرار گیرد.

وی والیبال را از رشته های پرطرفدار در استان البرز دانست و تصریح کرد: والیبال استان البرز پتانسیل و توان بسیار بالایی دارد که امثال محمودی ها، موسوی ها و ترکاشوندها ثمره و نتیجه ی این توان و استعداد هستند.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز