معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری اردبیل

زیر ساخت های منطقه ویژه اقتصادی در حال تکمیل است

۱۳۹۷/۱۲/۰۹ - ۱۰:۰۰:۰۰
کد خبر: ۸۱۸۲۰۶
معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری اردبیل در جلسه بررسی وضعیت منطقه ویژه اقتصادی نمین گفت:زیرسازی راه اصلی منطقه ویژه اقتصادی نمین انجام یافته و تا اردیبهشت ماه سال ۹۸ تکمیل می شود.

به گزارش برنا،بهروز ندایی افزود: برق منطقه از طریق یک خط ۲۰ کیلو ولت انتقال یافته و برای تامین برق مورد نیاز بیشتر ۲ واحد نیروگاه C.H.P توسط بخش خصوصی در این منطقه احداث می شود.

وی ادامه داد: با توجه به عبور خط اصلی گاز ۳۰ اینچ استان از داخل منطقه ویژه و احداث خط تغذیه و ایستگاه T.B S  توسط شرکت گاز استان امکان تامین گاز مورد نیاز تمام صنایع پیش بینی شده در منطقه فراهم است.

ندایی از مذاکرات انجام یافته با وزارت نیرو جهت تخصیص آب از محل ۲۵ درصد صرفه جویی خبر داد و از مسئولان منطقه ویژه اقتصادی خواست مستندات لازم را آب موردنیاز  منطقه را ارائه نمایند.

در این جلسه محمد باقر نوفلی مدیر عامل شرکت بازرگانی شاهد به عنوان مقام مسئول منطقه ویژه اقتصادی نمین و تعدادی از مدیران این شرکت، ضمن ارائه گزارشی از روند اجرای عملیات عمرانی در داخل منطقه ارائه نمودند و مقرر شد در اسرع وقت نسبت به تکمیل طرح های در دست اجرا توسط پیمانکاران در منطقه اقدام نمایند.

گفتنی است اولین واحد تولیدی در منطقه ویژه اقتصادی نمین در دست احداث است و قابلیت جذب سرمایه گذار و استقرار واحدهای صنعتی و بازرگانی دیگر در این منطقه وجود دارد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز