استاندار لرستان:

تصویب ۱۰طرح صنعتی و گردشگری در لرستان/ مطالعه تعریف اشتغال‌های خرد۴۵۰ روستا

۱۳۹۷/۱۲/۱۲ - ۰۹:۵۱:۴۷
کد خبر: ۸۱۹۳۴۶
تصویب ۱۰طرح صنعتی و گردشگری در لرستان/ مطالعه تعریف اشتغال‌های خرد۴۵۰ روستا
"سید موسی خادمی " از تصویب ۱۰ طرح صنعتی و گردشگری در استان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنااز لرستان؛خادمی در جلسه شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان،اظهار کرد: یکی از مهمترین بحث‌هایی که در این جلسه مطرح شد تامین و تعیین کاربری برای تعدادی از طرح های تولیدی و خدماتی استان بود.

اوافزود: ۱۵ طرح در حوزه صنعتی و گردشگری مطرح شد که ۱۰ مورد در این شورا به تصویب رسید.

خادمی تصریح کرد: در راستای مراقبت از زمین‌های کشاورزی و منابع طبیعی و در عین حال ایجاد فرصت برای کارآفرینان تحویل زمین یا تغییر کاربری را مشروط به شروع عملیات اجرایی در یک بازده زمانی مشخص کرده‌ایم.

او با بیان اینکه ما به عنوان تسهیل‌گر و ر چگونگی عملکرد کارآفرینان و سرمایه‌گذاران نظارت خواهیم کرد، خاطر نشان کرد: کارآفرینان اگر در یک بازده زمان‌بندی مشخص عملیات اجرایی خود را شروع نکنند مجوز آنها باطل خواهد شد.

خادمی  با اشاره به برنامه ششم توسعه ،یادآورشد: استان‌های مختلف باید ۵ هزار روستا را تا حد تعریف اشتغال‌های خرد مورد مطالعه قرار دهند.

او با بیان اینکه سهمیه لرستان در سال ۹۶ و ۹۷ حدود ۴۰۰ روستا کرده‌اند، گفت: تا به‌حال ۳۰۵ روستا مورد مطالعه قرار گرفته است.

استاندار لرستان  با بیان اینکه  این تعداد تا پایان سال به ۴۵۰ روستا خواهد رسید، گفت: این در حالیست ۵۰ روستا بیش از سهمیه‌ای که برای استان ما تعیین شده مطالعه خواهد شد.

به گفته سید موسی خادمی این مطالعات پایه‌ای خواهد شد برای فعالیت‌های بعدی در روستاها از جمله پرداخت تسهیلات و سایر کارهایی که انجام خواهد گرفت.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز