استاندار کرمانشاه:

سال ۹۸ در استان کرمانشاه، سال گردشگری و اشتغال است

۱۳۹۷/۱۲/۱۲ - ۱۴:۲۰:۱۹
کد خبر: ۸۱۹۵۸۸
سال ۹۸ در استان کرمانشاه، سال گردشگری و اشتغال است
گردشگری یکی از محورهای توسعه کرمانشاه و صنعتی درآمدزاست بر این اساس باید شهرداران مشاور گردشگری انتخاب کنند.

به گزارش خبرگزاری برنا؛  هوشنگ بازوند استاندار کرمانشاه در نشست شهرداران استان کرمانشاه در سرسرای تدبیر استانداری گفت: گردشگری یکی از محورهای توسعه استان کرمانشاه و صنعتی درآمدزاست.

او از شهرداران خواست برای توسعه و رونق گردشگری مشاوری برای خود انتخاب کنند.

استاندار کرمانشاه به نزدیک شدن به پایان سال و ایام تعطیلات نوروز اشاره کرد و افزود: در تعطیلات گردشگران زیادی به استان کرمانشاه می‌آیند و شهرداری‌ها باید شهر را مهیای حضور این افراد کنند.

بازوند ادامه داد: ظرفیت گردشگری کرمانشاه بالاست و این صنعت نوپا می‌تواند اقتصاد استان را بچرخاند و از این رو مدیران از جمله شهرداران باید برای این بخش برنامه داشته باشند.

او افزود: انتخاب مشاور گردشگری برای شهرداران شهرهای استان کرمانشاه  اقدامی نو و ماندگار است و وقتی مردم سایر نقاط کشور چنین موضوعی را بشنوند به اهمیت مقوله گردشگری در میان شهرداران پی می‌برند و مشتاق حضور در شهرهای استان کرمانشاه می‌شوند.

استاندار کرمانشاه گفت: سال 98  در استان کرمانشاه، سال گردشگری و اشتغال است.

بازوند از شهرداران خواست به مقوله میراث فرهنگی و گردشگری توجه ویژه‌ای داشته باشند.

او خواستار همکاری و هم افزایی هرچه بیشتر شهرداران با مجموعه میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری در راستای توسعه و رونق این حوزه در شهرها شد و افزود: این تعامل می‌تواند نقش مستقیمی بر اشتغال، درآمدزایی و رونق اقتصادی شهرها داشته باشد.

استاندار کرمانشاه خواستار برنامه‌ریزی شهرداران برای افزایش سرانه درآمدی مردم شهرها شد و گفت: یکی از راهکارهای افزایش سرانه درآمدی مردم توجه ویژه به حوزه گردشگری است که می‌تواند در اقتصاد مردم شهرها نقش مستقیمی داشته باشد.

بازوند بر جذب سرمایه‌گذاری توسط شهرداران و اعضای شورای اسلامی شهرها نیز تاکید کرد و گفت: دولت وظایف خود را به اعضای شوراهای شهر تفویض کرده و این افراد باید در راستای توسعه شهر و جذب سرمایه‌گذاری تلاش نمایند.

او در ادامه به نظارت ویژه استانداری بر عملکرد شهرداران در ایام تعطیلات نوروز نیز اشاره کرد و افزود: در این ایام بازرسانی از سوی استانداری به شهرها مراجعه می‌کنند و عملکرد شهرداران را مورد نظارت و بررسی قرار می‌دهند.

استاندار کرمانشاه گفت: از شهردارانی که بیشترین رضایت‌مندی مردمی و بهترین عملکرد را داشته باشند، تجلیل می‌شود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز