معاون استاندار کرمانشاه:

کالاهای اساسی مردم نباید در انبارها بماند

۱۳۹۷/۱۲/۱۲ - ۱۶:۰۲:۴۸
کد خبر: ۸۱۹۶۷۰
کالاهای اساسی مردم نباید در انبارها بماند
مدیران حق ندارند خودسرانه نسبت به نگهداری کالاها و عدم توزیع آن اقدام کنند.

 به گزارش خبرگزاری برنا؛ دکتر هدایت حاتمی معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار کرمانشاه با تاکید بر لزوم اصلاح ساز و کار توزیع برخی از کالاهای اساسی گفت: این کالاها نباید در انبار بماند.

  او صبح امروز امروز یکشنبه در نشست ستاد تنظیم بازار که در استانداری کرمانشاه تشکیل شد، افزود: بر اساس تصمیم‌گیری انجام شده در جلسات ستاد تنظیم بازار ۱۶۰۰ تن پرتقال و سیب برای توزیع در ایام عید در استان کرمانشاه در نظر گرفته شد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار کرمانشاه از برپایی نمایشگاه بهاره برای عرضه محصولات مورد نیاز مردم در شب عید خبر داد و گفت: در این نمایشگاه‌ها کالاهای مورد نیاز مردم توزیع می‌شود.

حاتمی ادامه داد: از امروز توزیع ۱۰۰۰ تن شکر در سطح  کرمانشاه آغاز می‌شود و می‌توان گفت برای تأمین شکر مورد نیاز مردم استان مشکلی نداریم.

او به توزیع گوشت قرمز و مرغ منجمد در بین مردم اشاره کرد و افزود: امیدواریم بتوانیم با این تدابیر بخشی از نیاز مردم را برآورده کنیم.

حاتمی با تاکید بر لزوم اصلاح ساز و کار توزیع برخی از کالاهای اساسی گفت: کالاهای اساسی مردم نباید در انبارها بماند و مدیران حق ندارند خودسرانه نسبت به نگهداری کالاها و عدم توزیع آن اقدام کنند.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز