مدیر کل کمیته امداد استان اردبیل:

۳۲۰۰ فرصت شغلی برای مددجویان استان اردبیل ایجاد شده است

۱۳۹۷/۱۲/۱۳ - ۱۳:۰۹:۵۳
کد خبر: ۸۱۹۷۴۵
۳۲۰۰ فرصت شغلی برای مددجویان استان اردبیل ایجاد شده است
مدیر کل کمیته امداد استان اردبیل از ایجاد ۳ هزار و ۲۰۰ فرصت شغلی برای مددجویان تحت حمایت کمیته امداد در استان اردبیل خبر داد.

به گزارش  برنا،حسین دشتی، مدیرکل کمیته امداد استان اردبیل در دیدار استاندار اردبیل با مدیرکل و امدادگران کمیته امداد استان اردبیل که به مناسبت سالروز تأسیس این نهاد و هفته احسان و نیکوکاری با اعلام اینکه ۳ هزار و ۲۰۰ فرصت شغلی در سال‌جاری برای خانوار تحت حمایت ایجاد شده است، بیان کرد: بر اساس راستی‌آزمایی‌های انجام گرفته در سطح استان اردبیل، همواره کمیته امداد در حوزه اشتغال‌زایی موفق عمل کرده است.

وی با بیان اینکه بیش از ۴۴ میلیارد تومان تسهیلات اشتغال و خودکفایی در سال‌جاری در اختیار مددجویان تحت حمایت قرار گرفته است، افزود: اشتغال‌زایی محور اصلی فعالیت‌های کمیته امداد استان اردبیل است تا در کنار حمایت از اقشار آسیب‌پذیر بتوانیم مسیر توانمندسازی و خوداتکایی آن‌ها را هموارتر کنیم.

مدیرکل کمیته امداد استان اردبیل با اشاره به اینکه با شناسایی کارآفرینان خیر تلاش داریم گامی مهم در عرصه ایجاد فرصت‌های شغلی جدید برای مددجویان اردبیلی برداریم، بیان کرد: نیکوکاران بسیاری برای کارآفرینی اعلام آمادگی کرده‌اند که درصدد هستیم با همکاری آن‌ها مددجویان تحت حمایت را وارد چرخه تولید کنیم.

دشتی با بیان اینکه در سال ۹۸ شاهد کار جهادی در زمینه تأمین مسکن خانوار تحت حمایت خواهیم بود، گفت: درصدد هستیم تا در سال پیش‌رو مشکل مسکن تمامی ایتام تحت حمایت را که از منزل مناسب برخوردار نیستند برطرف کنیم تا خانوار آن‌ها از سرپناه مقاوم بهره‌مند شوند.

وی با اشاره به اینکه با همکاری و درایت هر چه بیشتر دستگاه‌های اجرایی و خیران می‌توانیم گام‌های بلندی را به منظور ساخت و خرید سرپناه مقاوم و مناسب برای خانوار تحت حمایت برداریم، بیان کرد: تأمین مسکن مددجویان موجب می‌شود تا بخش مهمی از دغدغه‌های آن‌ها رفع شود تا بهتر بتوانند به سمت خوداتکایی و کارآفرینی حرکت کنند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز