ذبیح الله رضوان مدنی به سه فرزند شهیدش پیوست

۱۳۹۷/۱۲/۱۳ - ۰۹:۱۸:۰۷
کد خبر: ۸۱۹۸۳۴
ذبیح الله رضوان مدنی به  سه فرزند شهیدش پیوست
«ذبیح‌الله رضوان مدنی» پدر شهیدان هاشم، حسن و حشمت الله رضوان مدنی شامگاه یکشنبه 12 اسفند پس از سال‌ها تحمل صبر و بردباری به دیدار فرزندان شهیدش شتافت.

به گزارش خبرگزاری برنا؛ رئیس دفتر نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه روز دوشنبه گفت: مراسم تشییع پیکر آن اسوه صبر، استقامت و اخلاص روز سه شنبه ساعت 9 صبح در گلزار شهدای باغ فردوس شهر کرمانشاه انجام می شود و در جوار مزار مطهر فرزندان گلگون کفنش به خاک سپرده می‌شود.

علیرضا شهرستانی افزود: مراسم ترحیم نیز عصر روز سه شنبه ساعت 15 و 30 دقیقه تا 17 و 30 دقیقه در مسجدالنبی طاق بستان برگزار می‌شود، لذا از عموم خانواده‌های معظم شهدا، ایثارگران و اقشار مختلف مردم شریف و انقلابی دعوت می‌شود که برای تجلیل از این فقید سعید حضور به هم رسانند.

مسعود امیری داماد مرحوم ذبیح الله رضوان مدنی نیز در دوران دفاع مقدس به درجه رفیع شهادت نائل آمده است.

**امام جمعه و استاندار کرمانشاه درگذشت پدر سه شهید را تسلیت گفتند

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه و استاندار کرمانشاه در پیام های جداگانه ای درگذشت ذبیح‌الله رضوان مدنی، پدر شهیدان رضوان مدنی را تسلیت گفتند.

در پیام تسلیت آیت‌الله مصطفی علما آمده است: درگذشت پدر سرداران شهید هاشم حسن و حشمت الله رضوان مدنی آن مرد با تقوا و الهی و اسوه صبر و استقامت که پس از سالها تحمل صبر و شکیبایی به دیدار فرزندان شهیدش شتافت موجب تاثر این جانب گردید.

امام جمعه کرمانشاه در این پیام افزوده است: برای آن فقید سعید که با تربیت فرزندانی انقلابی و رشید درخت تناور انقلاب اسلامی را با نثار خون مقدس خود آبیاری کردند امیدوارم که با امام شهدا و شهیدان و گلگون کفن انقلاب اسلامی محشور گردند و برای بازماندگان و صبر جمیل و اجر جزیل را خواستار است.

هوشنگ بازوند استاندار کرمانشاه نیز در پیامی با تسلیت درگذشت پدر این سه شهید والامقام، نوشت: خبر درگذشت مرحوم حاج ذبیح‌الله رضوان مدنی، پدر شهدای والامقام رضوان مدنی که الگوی کم نظیر ولایتمداری و صبر انقلابی و اسطوره روحیه مقاومت و ایثارگری بود، موجب تأثر و تألم فراوان شد.

در ادامه این پیام آمده است: بدینوسیله ضمن عرض تسلیت به مقام معظم رهبری و رییس جمهوری و ابراز همدردی با خانواده سوگوار رضوان مدنی و مردم عزیز و انقلابی استان به ویژه جمیع خانواده معظم شهدا و ایثارگران؛ برای آن مرحوم مغفور علو درجات و غفران الهی و همنشینی با ابرار الهی و فرزندان شهیدش و برای بازماندگان معزز صبر جزیل از درگاه خداوند متعال مسئلت می نمایم.

ذبیح‌الله رضوان مدنی شامگاه یکشنبه به فرزندان شهیدش پیوست.

مقام معظم رهبری در سفر سال 90 به کرمانشاه با حضور در منزل شهیدان رضوان مدنی از این پدر صبور تجلیل کردند.

استان کرمانشاه با 2 میلیون نفر جمعیت بیش از 9 هزار و 800 شهید تقدیم انقلاب اسلامی کرده است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز