معاون امور زیربنایی و حمل و نقل شهردار شهرکرد خبر داد :

رشد ۷۱ درصدی بودجه عمرانی شهرداری

۱۳۹۷/۱۲/۱۳ - ۱۱:۲۲:۱۱
کد خبر: ۸۱۹۸۴۴
رشد ۷۱ درصدی بودجه عمرانی شهرداری
معاون امور زیربنایی و حمل و نقل شهردار شهرکرد گفت: بودجه عمرانی این شهرداری در سال 1398 بیش از 71 درصد رشد پیدا کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا؛ عبدالصادق نجفی در نشست علنی شورای اسلامی شهرکرد تاکید کرد: امسال بودجه عمرانی این شهرداری 528 میلیارد ریال بود اما با برنامه ریزی های صورت گرفته این بودجه به 997 میلیارد ریال افزایش یافت.

نجفی تصریح کرد: شهرداری شهرکرد سال آینده از محل بودجه عمرانی 20 دستگاه اتوبوس حمل و نقل شهری را به ارزش 300 میلیارد ریال خریداری می کند.

وی یادآور شد: بودجه عمرانی شهرداری شهرکرد در زمینه های برنامه ریزی شهری، اجرای شبکه های فیبر نوری، اجرا و تکمیل طرح های نیمه تمام عمرانی، بهسازی مسیل های داخل شهر با هدف مهار و هدایت روانآب ها، ارتقای حمل و نقل و بهبود در عبور و مروری شهری هزینه خواهد شد.

معاون امور زیربنایی و حمل و نقل شهردار شهرکرد اظهار داشت: این بودجه همچنین در راستای جدول گذاری، ترمیم حفاری های شرکت های خدمات رسان در سطح شهر، تکمیل کمربندی 15 خرداد، پیاده روسازی، مناسب سازی معابر، کاهش ترافیک، احداث 2 ساختمان آتش نشانی جدید، تکمیل پیاده راه بوستان ملت، اصلاح و مرمت سرویس های بهداشتی، ارتقای وضعیت بوستان تهلیجان و راه اندازی بوستان بانوان شماره 2 شهرکرد هزینه می شود.

وی گفت: توان تولید سالانه شن و ماسه کارخانه سنگ شکن این شهرداری از 30 هزار تن در سال 1395 به افزون بر 100 هزار تن در سال جاری رسید.

نجفی تاکید کرد: شهرداری شهرکرد در آستانه نوروز 1398 موج گیری آسفالت، لکه گیری، خط کشی معابر و تکمیل ییاده روسازی های خیابان های سطح شهر را انجام می دهد.

عضو شورای اسلامی شهرکرد نیز گفت: شهرداری باید برای افزایش درآمدهای پایدار در سال 1398 برنامه های ارائه شده در بودجه پیشنهادی را عملیاتی کند.

مصطفی حیدری تصریح کرد: شهرداری شهرکرد با تکمیل و بهره برداری سریعتر از طرح های عمرانی و اقتصادی می تواند وضعیت این شهرداری در حوزه های مختلف و به ویژه بخش مالی را ارتقاء دهد.

وی افزود: شورای اسلامی شهرکرد برای تحقق برنامه های عملیاتی شهرداری براساس معیارهای علمی، منطقی و اصولی از هیچ کمکی دریغ نخواهد کرد.

 شهرداری شهرکرد برای سال 1398 بودجه یکهزار و 629 میلیارد ریالی را به شورای اسلامی مرکز چهارمحال و بختیاری پیشنهاد کرده در حالی که بودجه این شهرداری در سال جاری یکهزار و 240 میلیارد ریال بوده است.

شهرکرد 50 هزار واحد مسکونی با 200 هزار نفر جمعیت دارد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز