فرمانده انتظامی استان کهگیلویه و بویراحمد:

عوامل تیراندازی به رئیس کل دادگستری کهگیلویه و بویراحمد بزودی اعلام می‌شوند

۱۳۹۷/۱۲/۱۴ - ۱۰:۱۷:۳۴
کد خبر: ۸۲۰۳۷۰
عوامل تیراندازی به رئیس کل دادگستری کهگیلویه و بویراحمد بزودی اعلام می‌شوند
فرمانده انتظامی استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: در آینده‌ای نزدیک پس از تکمیل پرونده عامل یا عاملان تیراندازی به رئیس کل دادگستری استان اعلام می‌شود.

به گزارش خبرگزاری برنا؛ سردار مهدی انصاری در جمع خبرنگاران گفت: از ابتدای امسال تاکنون 5 تن و 200 کیلوگرم انواع مواد مخدر در شهرستان‌های مختلف استان و محورهای مواصلاتی کشف شد که این میزان مواد مخدر نسبت به مدت مشابه سال قبل 16درصد افزایش داشت.

وی اظهار کرد: مواد کشف شده شامل تریاک، شیشه، حشیش و هروئین بوده است.

فرمانده انتظامی استان کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه در این مدت یک هزار و 600قاچاقچی، توزیع کننده و مصرف کننده مواد مخدر دستگیر شدند، خاطرنشان کرد: 305خودرو نیز توقیف و با تشکیل پرونده تحویل مقامات قضایی شدند .

سردار انصاری وضعیت شاخص‌های امنیتی در استان را مطلوب ارزیابی و تصریح کرد: در زمینه وقوع نزاع دسته جمعی رتبه 33 و درزمینه سرقت در رتبه 32کشور هستیم.

وی با بیان اینکه مبارزه با مواد مخدر جزو اولویت‌های پلیس این استان است، ادامه داد: در این زمینه با هیچ کسی تعارف نداریم و قاطعانه ورود می‌کنیم.

فرمانده انتظامی استان کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به دستگیری عوامل تیراندازی به مجتمع مسکونی کارکنان دادگستری گچساران اضافه کرد: در آینده‌ای نزدیک و پس از تکمیل پرونده، عامل یا عاملان تیراندازی به رئیس کل دادگستری استان از طریق رسانه ملی اعلام می‌شود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز