۴۸ هکتار از اراضی دولتی نمین رفع تصرف شد

رییس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان نمین

۱۳۹۷/۱۲/۱۵ - ۰۸:۳۷:۲۲
کد خبر: ۸۲۰۷۲۴
رییس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان نمین
رییس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان نمین گفت: امسال 48 هکتار از اراضی دولتی و متعلق به منابع طبیعی این شهرستان رفع تصرف و خلع ید شد.

به گزارش برنا،اسد صادق پورافزود: امسال همچنین بیش از 923 هکتار از اراضی شهرستان نمین رفع تداخل شده است.
وی با بیان اینکه برای بیش از 102 هکتار از راضی دولتی نیز سند مالکیت اخذ شده است، اضافه کرد: 9 هکتار از اراضی کم بازده دیم نیز با کاشت بذر یونجه مرغوب به مرتع تبدیل شده است.
رییس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان نمین اظهار داشت: در راستای اجرای عملیات بیولوژیکی در حوزه های آبخیزداری بالغ بر 100 هکتار از اراضی شهرستان نمین به صورت رایگان بذر پاشی شده است .
صادق پور تولید 100 هزار نهال گلدانی بوته فندق را نیز از جمله اقدامات مهم در راستای ترمیم جنگل های فندقلو برشمرد و افزود:حاشیه بزرگراه نمین – اردبیل نیز به طول 18 کیلومتر و به مساحت 10 هکتار نهال کاری شده است.
وی با بیان اینکه در سال جاری در راستای مبارزه با قاچاقچیان الوار جنگل بالغ بر 184 اصله چوب ارزشمند از آنان کشف و ضبط شده است، ادامه داد : بیش از 2 تن زغال نیز از قاچاقچیان کشف شده است.
رییس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان نمین اظهار داشت: بند آبخیزداری روستای تفیه با 3 میلیارد ریال هزینه ، بندهای حور، مرنی، سوها و پروژه کنترل سیل و رسوبات عنبران سفلی از جمله پروژه عمرانی مهم حوزه آبخیزداری شهرستان نمین بود که در سال جاری اجرایی شد.
صادق پور در ادامه از تهیه و نصب 4 آبگرمکن خورشیدی رایگان برای روستاییان خبر داد و گفت:10 هکتار از جنگلهای سطح شهرستان نمین نیز با اجرای عملیات نهالکاری احیا و غنی سازی شده است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز