برگزاری دوره مربیگری دفاع شخصی در مشهد

۱۳۹۷/۱۲/۱۵ - ۱۴:۲۷:۱۵
کد خبر: ۸۲۱۰۷۱
برگزاری دوره مربیگری دفاع شخصی در مشهد
رئیس هیئت جودو، جوجیتسو و کوراش خراسان رضوی از برگزاری دوره مربیگری درجه 3 دفاع شخصی در دو بخش آقایان و بانوان در مشهد خبر داد.

 حسین محمودی در گفتگو با خبرنگار برنا در مشهد گفت: کلاس آموزشی مربیگری درجه ۳ دفاع شخصی از ۱۴ اسفند ماه در مشهد آغاز شده و تا ۱۶ اسفندماه با حضور علاقه مندانی از سراسراستان ادامه دارد.

وی افزود: این دوره آموزشی در بخش آقایان طی ۳ روز از ساعت ۸الی ۱۶ بعدارظهر زیر نظر استاد سالاروند، مسئول کمیته فنی دفاع شخصی فدراسیون کشور و تدریس استاتید بومی اصغردهقان و سیدعظیم احمدی در سالن خانه جودو مجموعه ورزشی مرحوم جعفریان گلشهر پیگیری می شود.

رئیس هیئت جودو، جوجیتسو و کوراش خراسان رضوی ادامه داد: کلاس مربیگری درجه ۳ دفاع شخصی بانوان استان نیز زیر نظر خانم انصاری، مسئول دفاع شخصی بانوان فدراسیون و خانمها عمارلو و نظری از مدرسان بومی استان در سالن مدرسه جودو شهید چمران مشهد در حال برگزاری است.

محمودی خاطرنشان کرد: بر اساس برنامه ریزی های انجام شده یک دوره آزمون ارتقاء کمربندهای مشکی دان یک تا ۳ دفاع شخصی نیز در روز جمعه ۱۷ اسفند ماه به تفکیک آقایان و بانوان به ترتیب در سالن‌های جودو مجموعه های ورزشی مرحوم جعفریان و شهید چمران مشهد برگزار خواهد شد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز